Onderwerp: Bruid & Bruidegom, maar dan als cupcake :)
Voor een receptie mocht ik deze cupcakes maken. Erg leuk om te doen. als was het nog best veel werk, 53 stuks.
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruid & Bruidegom, maar dan als cupcake :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een receptie mocht ik deze cupcakes maken. Erg leuk om te doen. als was het nog best veel werk, 53 stuks.
Bedankt voor het kijken!
Zien er leuk en heel mooi uit!
Oh Vanessa! Wat zijn ze weer prachtig! En je hebt het al zo druk met 2 kleine kinderen!
Hier een workshop van geven? 1 aan melding heb je al!
Erg mooi
Dank jullie!!
Ik ben er zelf ook erg blij mee, ondanks dat het idd nachtwerk was door de kindjes Leek wel of Benjamin, baby van 7 weken, wist dat ik een opdracht had want hij bleef maar wakker en aandacht vragen haha. Maar ik vond het heerlijk om te doen, weer even lekker aan de freubel
Maar door die 2 kindjes (voorlopig) geen workshops hoor Connie. Ik zal wel keer how-to maken, mits ik de tijd krijg
wauw die zijn echt super mooi
Prachtig
Super mooi en zo leuk!!!
En wat een mooi motiefje bij de bruid!
petje af dat je dat zo met 2 kleintjes doet en ja, kindjes hebben een ingebouwde sensor voor zulke dingen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruid & Bruidegom, maar dan als cupcake :)