Onderwerp: geometrie uitstekers, productiefoutje of pietluttig?

LET OP: TOPIC STAMT UIT HET STENEN TIJDPERK!!

Vandaag eindelijk mijn webshop bestelling eindelijk binnen gekregen :D

Waarbij ook het mini geometrie setje.

Alleen nu vind ik sommige uitstekertjes echt niet mooi gelijkmatig van vorm.
niet alle rondjes lijken echt rond, de een na kleinste is net een ei.
De ovaaltjes/oogjes zijn ook zeker niet gelijkmatig, en van sommige vierkantjes lijken de randjes wel krom te zijn...

nu is de vraag, heb ik gewoon een slecht setje met wat productiefoutjes?
Of ben ik te pietlutterig en hoord het er een beetje bij omdat de uitstekertjes zo klein zijn?

2

Re: geometrie uitstekers, productiefoutje of pietluttig?

nee, ik heb ze ook en bij mij zijn ze wel goed...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Misschien is het handig om deze vraag door te spelen aan de webshop??

dat was ik ook zeker van plan als zou blijken dat het idd niet zo hoort...

maar heb al een boel moeten mailen omdat mijn bestelling eerst zoekgeraakt was en wou niet te erg als een zeur overkomen, vandaar eerst de vraag hier ;)

5

Rondjes zijn nog wel goed te buigen, maar ik heb het ook met de vierkantjes, sommige zijden zijn net iets langer, maar ik snij het gewoon bij!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6 Laatst bewerkt door Siena (09-04-2014 19:10)

ik had dit setje ook besteld, (samen met een hoop andere spullen)
en om dezelfde redenen als jij naar de webshop waar ik ze besteld had gemaild niet happy te zijn.
Vind het een duur setje, en ik verwacht dan wel dat een rondje rond is, en een vierkant vierkant etc.

Ik zal jullie de ellende verder besparen, uiteindelijk heb ik ze retour gestuurd.
(op mijn kosten! want het was 'product inherent'  :/ )
Vind wel dat er dan op de site bij moet staan dat de vormen kunnen afwijken van wat ze horen te zijn.
Dan had ik het setje nl gewoon niet gekocht, en had ik de retour-verzendkosten kunnen besparen.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Bij mij zijn ze ook niet perfect. Bij sommige vormen zie je ook heel erg waar het metaal aan elkaar is gemaakt (na het uitsteken). M.n. de rondjes en vierkantjes vertonen de meeste afwijkingen.
Maar ik vind er wel mee te werken.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8 Laatst bewerkt door Siena (09-04-2014 19:30)

tja, als je een taart vol wilt plakken met vierkantjes,
en je dit setje hiervoor koopt, is het wel balen als je alle vierkantjes eerst vierkant moet gaan snijden natuurlijk,
waarvoor heb je het setje dan  ;) 
om gewoon maar een voorbeeld te noemen he.

(ik koop dan liever de mini PME cutters, van plastic, die zijn wel goed van vorm)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

9

Dat is precies de reden waarom ik liever met plastic werk! Ook heb ik het idee dat ik met plastic schoner kan werken, maar dat zit in mijn hoofd. Ben bij ijzer altijd bang voor roest...

10

Tjonge jonge... we hebben het hier over een topic van 6 (ZES!!) jaar oud... dan mag er echt wel een nieuw topic worden aangemaakt hoor... :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Marianne schreef:

Tjonge jonge... we hebben het hier over een topic van 6 (ZES!!) jaar oud... dan mag er echt wel een nieuw topic worden aangemaakt hoor... :S

Ik snap je wel, maar waarom halen jullie dan niet de oude topics van, zeg 5 jaar oud, weg als hier niet meer op gereageerd 'mag' worden?  ;) . Ik moet zeggen dat ik het zag door de rode tekst, anders had ik het niet eens gemerkt. Setjes worden nog steeds verkocht en er is blijkbaar niks veranderd  ;) .
En, eerlijk gezegd  :O .....er wordt vaak gereageerd in een (weer dezelfde vraag :rolleyes: )topic, met 'gebruik de zoekfunctie', wat ik overigens logisch vind, dus vind het niet zo vreemd dat er dan op deze manier een oud topic 'heropend'  ;)  wordt...

12

Ik vind het niet nodig om oude topics te verwijderen, ze voldoen nog steeds prima als kennisbank. Ik vind het persoonlijk alleen een kwestie van common sense om niet te reageren op een topic dat 6 jaar geleden is geplaatst al was het alleen maar omdat het referentiekader zó anders is ondertussen.... 

En tussen zoeken en een topic van 6 jaar opduikelen vind ik nog wel een verschil zitten hoor... :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag