1

Onderwerp: [FEEDBACK / SPOED] Krijg het echt niet beter (zucht)... suggesties aub

Heb best wel zitten hannesen met name op het gezicht maar het blijft een beetje frommelig. Morgen ga ik de taart bakken en afwerken, hij is voor vrijdagochtend. (Voor mijn man die 49 wordt, jawel zelfs dan kan je als groot kind nog fan zijn van Kung Fu Panda  :lol: )

Alvast bedankt voor je reactie.

Oh ja, en dat reepje beige bovenaan z'n witte bolle buik, dat moet soort van schaduw voorstellen dus dat hoort. Of kan ik dat beter weghalen? :/

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-LCDCNLFZ.jpg

2

Re: [FEEDBACK / SPOED] Krijg het echt niet beter (zucht)... suggesties aub

ik vind hem eigenlijk heel goed gelukt. Misschien moet je het plaatje gewoon even aan de kant leggen en er morgen met een frisse blik naar kijken.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Ik vind hem ook erg mooi hoor! Snap wel een beetje wat je bedoeld met het gezicht, maar heb helaas niet echt tips.

4

Ik vind 'm prima hoor, maar ik snap ook wel weer wat je bedoelt.
Ik heb het originele plaatje even bekeken. Wat je nog zou kunnen doen is een héél dun zwart lijntje maken in de mond, dan spreekt die wat meer. En tussen de ogen een beetje insnijden (niet helemaal door, maar een groefje) zodat de frons wat duidelijker wordt.
En wat betreft de schaduw: laten zitten!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

hij is  :thumb:
het enige verschil wat ik zie is dat bij het plaatje de ogen iets schuiner staan dan bij jouw puzzel... daardoor lijkt jouwe ook wat vriendelijker denk ik :)  Daar die frons ertussen te maken, wordt hij al wat dreigender :y

maar als je er niks meer aan doet, is het ook prima =)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Ik vind hem super Maria! Al begrijp ik wel een beetje wat je bedoeld met het gezicht. Toch vind ik het ook wel iets hebben. Kung fu panda is ook een beetje frommelig in zijn gezicht. De schaduw inderdaad laten zitten hoor! En wat Carien en Cakebym zeggen kan de boel misschien wat beter naar jou zin maken.

Ben benieuwd naar je taart!

7

ik vind hem eigenlijk best goed gelukt

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

8

Bedankt allemaal voor jullie feedback!  =) Ben ik blij mee. Ga inderdaad nog even iets met een fronsje doen en die mond nog een beetje aanzetten. Nu weer even verder met m'n vulling.  :y