1

Onderwerp: stoere meidentaart 1 jaar...

Hallo Allemaal,

een nadeel van veel taarten maken voor anderen...is dat je voor je eigen kind graag eens iets anders wilt. Nu wordt m'n kleine meid volgende maand 1 jaar...en ik ben een beetje uitgekeken op woezel en pip...daarnaast wil ik niet zo'n meisje-meisje taart...ondanks dat het een meisje is. En wil ik ook niet in herhaling vallen met een paddenstoel of een jokie taart.
Woezel en pip heb ik al meermalen gemaakt voor anderen...En m'n kleine kijkt niet veel tv...en heeft dus ook geen bekend figuurtje waar ze speciaal aan hecht op tv...

zelf dacht ik aan een paarse taart met daarop een boltaartje waaruit ik dikkie dik maak...dat vinden m'n zonen ook leuk, en is ansich een neutraal figuur...anderzijds kunnen jullie me misschien nog op leuke ideeen helpen? alsjeblieft?

gr. Catoo

2

Re: stoere meidentaart 1 jaar...

De taart inspireren op haar geboortekaartje? Of haar kamertje?
Heeft ze een lievelingsknuffel waar je wat mee kunt?

Of iets van Lief! of zo?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Hey Cakebym,

dank je voor het idee!! op haar geboortekaartje staat een koe....en daar kan ik wel wat mee :)!

thnx!!!

4

You're welcome!
Ben benieuwd naar het resultaat!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

Wat een goed idee! Geboortekaartje is inderdaad erg leuk!

Wat ik ga doen voor mijn dochtertje (denk ik maar ik ben zo veranderlijk als het weer) is polkadots met veel verschillende kleuren. Blauw met witte dots, Rood met roze dots, paars met blauwe dots etc.

Succes!