26

Re: Gothic

De basis van de taart is 1:1 witte callebaut en zwarte funcakes. Het zwart is deze mix met extra zwart toegevoegd van Rainbow dust, ProGel. Ik heb geen klachten gehad, alleen even zwarte tanden gezien. Ik eet zelf de fondant nooit op, dus ik heb geen idee of het anders smaakt dan gewoon witte fondant.

27

Wat een prachtige taart!!

28

Tamataartje schreef:

De basis van de taart is 1:1 witte callebaut en zwarte funcakes. Het zwart is deze mix met extra zwart toegevoegd van Rainbow dust, ProGel. Ik heb geen klachten gehad, alleen even zwarte tanden gezien. Ik eet zelf de fondant nooit op, dus ik heb geen idee of het anders smaakt dan gewoon witte fondant.

Bedankt voor je antwoord. Is ongetwijfeld lekker geweest!!  :Y 
Ik proef het normaal ook nooit, maar er was een klein stukje overgebleven, en toen schrok ik van de smaak...Oeps, soms toch goed om even te proeven  :O
Zat dus best in de zenuwen of zij de taart ook vies vonden (er zat gelukkig maar een heel klein beetje zwart op), maar inmiddels de reactie gehad, en ze vonden hem superlekker. (Weer een zorg minder   :9)

29

wauw.... hier moet ik gewoon op reageren, prachtig! zo mooi :D helemaal mijn smaak :D

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

30

LaLuub, ik zit ook altijd op het bevrijdende berichtje te wachten dat ze de taart ook lekker vonden en niet alleen maar mooi, ik weet precies wat je bedoelt!

Rorico, thanks!!!

31

wooooowwwwww dit vind ik dus echt helemaal geweldig! en ik zou het eerder een baroque noemen ipv gothic hihihi

32

Thanks =) Ja, gothic, barok, brocante, victoriaans, kan allemaal!

33

Wauw, wauw, wauw. Hoe doe je dit in hemelsnaam?
Dit is toch geen taart meer. Zou het inlijsten.

34

Prachtig!