1

Onderwerp: BAD Piggies

Vorig jaar maakte ik voor dit jongetje een Angry Birds taart, deze keer moet het een Bad Piggies taart worden. Het karretje bovenop heb ik maar liefst vier keer opnieuw in elkaar moet lijmen  :s maar het smoeltje van Owen was vandaag genoeg om dat weer snel te vergeten :-)

De taart is gevuld met aardbeienjam en vanille creme.....leuk detail is overigens dat Owen zelf helemaal geen taart lust, voor hem speciaal wat bijpassende cupcakes gemaakt hahahah

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/10151859_631993166879036_938778961606271304_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: BAD Piggies

Super mooi gedaan :thumb:

En wat fijn dat zo'n mannetje al je tegen slagen gelijk doet vergeten he :)

Wat heb je dat leuk gedaan met zijn naam en alle details zijn zo leuk =D

3

Wat een gave taart zeg! Ik snap dat hij super blij is!  :thumb:

4

Zit heel wat uurtjes werk in, maar ja, blijft een hobby dus erg leuk om te doen. Mijn eigen kids zijn al groot (17, 23, 25 en 28)  maar ik blijf kindertaarten toch wel erg leuk vinden hoor

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Gaaf zeg!!!

.. Want taart kan altijd!!

6

Geweldig!!

7

Super!! Al die blokken, tnt en details ook, je hebt er echt werk van gemaakt!

8

Super!! Al die blokken, tnt en details ook, je hebt er echt werk van gemaakt!

9

Ooooooooo wat is die leuk!!!!   :y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Ge-wel-dig! Wat heb je dat mooi gemaakt. Al die details en super netjes.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

11

Dank jullie wel! Kun je nagaan, heb zelfs het spelletje online gespeeld om te zien wat er allemaal in voorkomt hahahahahah