Re: Bruidstaartje in simpel black & white met een tikje rood.
Wat een mooie taart! Ik vind de takken mooi geschilderd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje in simpel black & white met een tikje rood.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooie taart! Ik vind de takken mooi geschilderd.
prachtig!
Dank. Hierbij lukte de takken wel goed, omdat het 1 streek was. Ik heb voor vandaag een taart gemaakt met schilderwerk, waar de takken echt niet mooi geworden zijn
Beauty!!
Heel mooi!
Klinkt heerlijk! En origineel ontwerp ook
Klinkt heerlijk! En origineel ontwerp ook
Heb het niet zelf bedacht hoor Maar heb het ontwerp wel aangepast aan het bruidspaar en de takken wat fijner gemaakt.
gaaf!
Cute!!
Ohhh wat heb je mooi gedaan!!! ik heb net wat spullen van je gekocht, en ik herken jou avatar meteen.
Gr, Mayli
Ohhh wat heb je mooi gedaan!!! ik heb net wat spullen van je gekocht, en ik herken jou avatar meteen.
Gr, Mayli
... en zijn de taken geverfd?
Haha, tsja een cavia is herkenbaar
Klopt, de takken zijn geverft in een penseelstreek per takje.
Inmiddels reactie van het bruidspaar gehad. Erg positief en ook erg lekker gelukkig
Supermooi!
Heeeeeel mooi!
Super mooi...........................
Prachtig! echt klasse
ik vind um erg mooi
Tjemig heeeel stiekum kan ik erg jaloers worden op hoe strak hij is, bij mij zie je altijd precies de randen waar de vulling zit!
Tjemig heeeel stiekum kan ik erg jaloers worden op hoe strak hij is, bij mij zie je altijd precies de randen waar de vulling zit!
Ik gebruik sinds een jaar alleen maar cake met dunne vullingen. Icm ganache om af te smeren wordt het bij mij een stuk strakker en steviger dan een paar jaar terug.
Wauw, echt prachtig. De vulling klinkt ook heerlijk. Ga ik ook eens proberen, ben dol op peer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje in simpel black & white met een tikje rood.