Onderwerp: Cars' Lightning McQueen en mega cupcake

Druk dagje gehad!

Deze eerste kostte me in totaal 9 uur (exclusief pauzes en wachttijd in de koelkast), veel frustratie, scheldwoorden enz enz, maar ik vind hem wel leuk hihi Mijn perfectionistische ikke is hier niet zo blij mee, maar hij scoort goed bij de 'klant' dus ik denk dat mijn missie geslaagd is :)

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/1978638_749292498448717_222594238_n.jpg

Toen die eindelijk af was, en de chaos in de keuken weer hersteld was, had ik een makkelijke 3D; mega cupcake :) Geen prachtige foto, maar de enige plek in huis waar het roze enigszins overkwam zoals het ook is :lol:
Dit is eigenlijk de zijkant, aan de andere kant zit nog een bloemetje.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10155257_10202820099119544_1315125014_n.jpg

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

2

Re: Cars' Lightning McQueen en mega cupcake

Wauww hoe doe je het toch!! Nog nooit zon echte mc queen gezien!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Hij stond op mijn wenslijstje, toen iemand om een cars taart vroeg, heb ik tegen haar gezegd dat het een bucket-list-taart is, (uhm, ja dat lijstje van dingen die je nog wilt doen voordat je dood gaat hihi) en dat ik hem wilde maken voor dezelfde prijs als een normaal taartje. Toen kon ze geen nee meer zeggen haha

Ja ik vind hem wel meevallen hoor :o hij heeft ook verder geen extreme details, ik had geen icing plaatjes om erop te doen - wilde ik ook niet - en je moet niet te nauwkeurig kijken, want dan zie je al mijn foutjes haha

4

:thumb: gedaan!

5

Wauw....je Lightning McQueen is geweldig!!
Mega cupcake ook hoor ;) , maar je auto springt eruit!

Dank :D

Die auto is geweldig!!!!!!!

8

Super , ook je mege cupcake :D

Dank jullie wel :lol: