1

Onderwerp: Vandaag doen we de Licor 43 niet in een glas

http://3.bp.blogspot.com/-tHnoPCUxrUs/UzczY7_JXXI/AAAAAAAAIVs/KeWK-l68xpo/s1600/20140326004.jpg

Licor 43, een Spaanse likeur die tot voor kort nog onbekend was bij mij. Ja, de mooie dame van Licor 43 danst al jaren prachtig in de reclame op de televisie, maar ik voelde geen inspiratie Licor 43 om te zetten in een van de zoete geneugten uit mijn oven.
Mijn 16 jarige zoon attendeerde mij steeds weer op de likeur. Op school werd er vaak gesproken over hoe lekker Licor 43 zou smaken in combinatie met sinaasappelsap: als een splitijsje.

Uiteindelijk zwichtte moeder en leerden we de smaak kennen die al bijna 2.000 (!) jaar oud is.
Heerlijk als toef op een cupcake.

Verder lezen? Hoe maak je deze cupcake? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Vandaag doen we de Licor 43 niet in een glas

Oh , nou ik ken het ook niet :lol:

Maar het ziet er heerlijk uit, zou hem nu wel naast mijn bakkie koffie willen hebben staan =D

3

Hmmm jum!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wij kennen het wel.
Ik drink het graag gemixt en mijn man puur.  :9  :9
Maar jou cupcake met toef ziet er heeerlijk uit!
Groetjes!

Happy Cake Day!

5

Licor 43…ik lust er wel bakken van ;) je cupcake ziet er trouwens heerlijk uit!!

6

Licor 43......ik vind het heerlijk!! Lijkt me ook heerlijk om te verwerken in een cupcake of taart :9