1

Onderwerp: We are sailing....

over een biscuit!

Ik heb een waardebon voor een taart geveild voor Stichting Earlybirds (zij maken foto's van te vroeg geboren kindjes, en vlinderkindjes) en vandaag kwam de winnares haar taart ophalen.

Wens was 'iets met zeilen':

http://i3.photobucket.com/albums/y68/sweetangelleonie/zeiltaart_zps9965f0d5.jpg

En dit is het geworden!

.. Want taart kan altijd!!

2

Re: We are sailing....

Wat een ontzettend leuke taart!!!!

Leuke taart!!

4

leuke vrolijke taart

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Leuke taart en voor een prachtig doel! Ze maken hele mooie foto's. Ik vind het nog steeds jammer dat ze er toendertijd er nog niet waren ...

6

Wat een mooie taart en voor een hele bijzondere stichting :thumb:  :thumb:

7

Bedankt allemaal.

Herkenbaar Taartjesdroom!! Mijn dochter kwam met 29+5 weken, en er worden nu zoveel dingen ontwikkeld die ik toen echt gemist heb!

8

Ontzettend leuk!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

9

mooi hoor

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

10

erg mooi, en maakt ook bij mij wel wat los...1989, tweeling, na 29 weken en 3 dagen.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Oh, herkenning dus Tigra.
Hoe gaat het nu met hen?

En wat moet het toen compleet anders gegaan zijn, als dat het nu gaat!

12 Laatst bewerkt door Tigrasas (04-04-2014 23:09)

Een van de twee piepkleine jongetjes  is na ruim drie weken overleden, hij was de kleinste van de twee en woog slechts 650 gram, de andere is inmiddels bijna twee meter en kerngezond. Een "voordeel" van deze hele nare verdrietige herinnering is dat het een eeneiige tweeling betrof, dus ik weet hoe zijn broer er nu uit zou hebben gezien. Ondanks dat het al zo lang geleden is, raakt het mij nog steeds, ook als ik dat tv programma zie......

Totaal tien weken AMC, toen terug naar Breda, daar nog twee weken en na twee weken thuis weer naar Het Sophia kinderziekenhuis, met Rs virus. Gelukkig is het daarna altijd goed gegaan en heeft hij er op slechte ogen na geheel niets aan over gehouden

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda