Onderwerp: Hoe maak ik een tutu?
Ik wil graag een tutu maken van een ballerina. Het gaat om de stroken van het rokje. Hoe kan ik die het beste maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maak ik een tutu?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een tutu maken van een ballerina. Het gaat om de stroken van het rokje. Hoe kan ik die het beste maken?
Zie hier: http://www.deleukstetaartenshop.nl/fmm- … escription
Alleen dan de grotere binnenring gebruiken, zodat je een smaller randje overhoudt.
Een andere gekartelde uitsteker werkt ook hoor. Ik heb het wel eens gedaan met een mini vlaaivormpje van de Hema.
Zie hier: http://www.deleukstetaartenshop.nl/fmm- … escription
Alleen dan de grotere binnenring gebruiken, zodat je een smaller randje overhoudt.
Een andere gekartelde uitsteker werkt ook hoor. Ik heb het wel eens gedaan met een mini vlaaivormpje van de Hema.
Bedankt voor je snelle reactie! Maar ik bedoel dat het rokje uit allemaal strookjes bestaat en dan zo gekarteld uitziet. Ik kan geen foto plaatsen als voorbeeld. Als je bij google ballerina taart zoekt komt hij meteen als eerste tevoorschijn.
bedoel je deze?
dan klopt de hierboven genoemde link wel hoor ; in het filmpje bij 2.25 zie je de ruffeltjes ontstaan. Je doet zo een paar lagen over elkaar. Dus niet oprollen, maar plat leggen. Doordat je het ronde gedeelte recht legt, ontstaan de ruffels
Beetje lastig uitleggen.... probeer het eens zul je zien dat het werkt
bedoel je deze?
dan klopt de hierboven genoemde link wel hoor ; in het filmpje bij 2.25 zie je de ruffeltjes ontstaan. Je doet zo een paar lagen over elkaar. Dus niet oprollen, maar plat leggen. Doordat je het ronde gedeelte recht legt, ontstaan de ruffels
Beetje lastig uitleggen.... probeer het eens zul je zien dat het werkt
Ja die bedoel ik. Maar als je er een paar op elkaar plakt wordt het rokje te veel te hoog? Of moet je het dan bovenaan afsnijden?
de bovenste ruffle is erg kort inderdaad
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maak ik een tutu?