Onderwerp: Niet lekker en lekker ;)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Niet lekker en lekker ;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die cookiestrommel is super!!!
Die lelijke vis is ook wel super gemaakt
Wat leuk allemaal maar die koekjes trommel.....Zo leuk
Wow leuk! Maarre, hoe maak je die deksels......? Dat vraag ik me nou al altijd af.......
Wow leuk! Maarre, hoe maak je die deksels......? Dat vraag ik me nou al altijd af.......
met een stukje Karton/of van die plaatjes waar een pizza op zit, in je juiste maat snijden en bekleden
kitster schreef:Wow leuk! Maarre, hoe maak je die deksels......? Dat vraag ik me nou al altijd af.......
met een stukje Karton/of van die plaatjes waar een pizza op zit, in je juiste maat snijden en bekleden
Zijn t dan een paar lagen karton? Anders wordt t niet zo dik toch?
Vind je karper leuk gemaakt!
Ellen Lagas schreef:kitster schreef:Wow leuk! Maarre, hoe maak je die deksels......? Dat vraag ik me nou al altijd af.......
Die karper is mooi!! Goed beschilderd ook..
Over die deksels: die kun je ook maken met Rice ccrispie-treats. Dan is zelfs de deksel eetbaar!
Ellen Lagas schreef:kitster schreef:Wow leuk! Maarre, hoe maak je die deksels......? Dat vraag ik me nou al altijd af.......
Ik gebruik er altijd 2
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Niet lekker en lekker ;)