Onderwerp: Roses are red...
en het taartje wit
Dat is wat de opdracht was voor deze bruidstaart.
volgens mij heeft mijn camera'tje een probleem met belichting hahah.
Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Roses are red...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en het taartje wit
Dat is wat de opdracht was voor deze bruidstaart.
volgens mij heeft mijn camera'tje een probleem met belichting hahah.
Bedankt voor het kijken
Wauw, prachtig
Wat een boel rozen echt heel erg mooi!!!!
mooi hoor prachtig die rozen
Dankjewel
zo echt die rozen!! ben je er lang mee bezig geweest...?
Ben verliefd op je rozenwaterval!
Thanks!
Ben er wel een aardig dagje mee bezig geweest, het waren er 60 hihi.
60? Ik moet er niet aan denken . Heb net een stapeltaartje met roosjes gemaakt, en ik was er al wel heel snel 'klaar mee' (in figuurlijke zin dan)
Pffff....
Prachtige taart!
Dankje
Mooi!!!
hartstikke mooie taart
hoe heb je nou bedacht hoeveel rozen het zouden moeten worden? dat lijkt mij zo lastig...
Petje af hoor!
Ik vind vooral je double barrel gaaf! Dat geeft toch gelijk een hele andere look aan een taart... welke afmetingen heb je ervoor gebruikt?
![]()
hartstikke mooie taart
![]()
hoe heb je nou bedacht hoeveel rozen het zouden moeten worden? dat lijkt mij zo lastig...
Gewoon een gok !
Nee, heb al eerder een soort gelijke taart gemaakt maar 2 laags. Toen gingen er 40 op dus zo wist ik ongeveer hoeveel ik er nodig had
Wauw!!!
Ik vind vooral je double barrel gaaf! Dat geeft toch gelijk een hele andere look aan een taart... welke afmetingen heb je ervoor gebruikt?
Dankje!
Die was 20x20 en bijna 16 cm hoog. Eigenlijk was die double barrel een lastminute ingeving/oplossing en voor mij de eerste keer
Ze wilden 3 lagen voor 50 pers maar met 15,20,25 cm kwam ik niet op 50 stukjes, en om met een los taartje aan te komen zetten vond ik ook niet zo'n geweldig idee.
Dus toen dacht ik van, ga gewoon een double barrel proberen en probleem opgelost!
Wow erg mooi.....!!!!!!!!!!Wat zijn je rozen mooi donker rood.....Welke kleurstof heb je gebruikt?En als ik vragen mag hoe heb je de rozen aan de taart bevestigd?
Wow erg mooi.....!!!!!!!!!!Wat zijn je rozen mooi donker rood.....Welke kleurstof heb je gebruikt?En als ik vragen mag hoe heb je de rozen aan de taart bevestigd?
Dankje!
Ik heb Sugarflair red extra gebruikt. De rozen zitten op een cocktail prikkertje, op de achterkant wat RI doen en in je taart prikken
nadia81 schreef:Wow erg mooi.....!!!!!!!!!!Wat zijn je rozen mooi donker rood.....Welke kleurstof heb je gebruikt?En als ik vragen mag hoe heb je de rozen aan de taart bevestigd?
Dankje!
Ik heb Sugarflair red extra gebruikt. De rozen zitten op een cocktail prikkertje, op de achterkant wat RI doen en in je taart prikken
Bedankt voor je antwoord!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Roses are red...