1

Onderwerp: cinnamon chips?

Wil een Amerikaans recept uitproberen en ben op zoek naar, of een alternatief voor, cinnamon chips. Als ik op afbeeldingen Google zie ik dat het net zoiets als chocolate chips is, dus de bolletjes chocolade die je meebakt in je koekjes of taart, maar dit is dus met kaneel. Heb ook al wat recepten hiervoor gevonden maar ik vroeg me af of het gemakkelijker kon en er zoiets te koop is bij ons.... Wie weet dit?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

2

Re: cinnamon chips?

Bij chips denk ik niet aan bolletjes. Kaneelstokje in stukjes hakken? Of als je het zoet/suiker wilt een kaneelstok.... (leuk dat die dingen hetzelfde heten ;) maar ik bedoel met de eerste de kaneel zelf en met de tweede zo'n snoepding) in stukjes hakken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

http://www.usfoodz.nl/food?manufacturer=130

4

Och kijk ja, daar staan ze bij! Thanx! Had ondertussen al heel ongeduldig zelf toch maar een zelfmaakrecept uitgeprobeerd, en eigenlijk naar tevredenheid. Weet natuurlijk niet hoe het gesmaakt zou hebben met die van Hershey's maar dit recept was erg gemakkelijk en prima te gebruiken voor de taart die ik wilde maken.
Bedankt voor je moeite Anja!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

5

Graag gedaan. Misschien heb je er een andere keer wat aan. Vind het zelf wel een leuke website om rond te neuzen. Heb er echter nog nooit wat besteld.