1

Onderwerp: In 2-3 minuten een cake in beker uit magnetron

http://2.bp.blogspot.com/-oU6Yy_OS5ss/UzR2EoRUCVI/AAAAAAAAISw/HR7eTOiw674/s1600/20140326008.jpg

Je bent alleen en hebt zin in cake! Niet zo raar toch? Maar om nu de mixer tevoorschijn te halen, de oven aan…. Dat geduld kun je niet opbrengen. Voor jou is dit recept. Met slechts enkele scheppen ingrediënten in een beker, roeren, 2-3 minuten in de magnetron en hup: je hebt een lekkere grote beker chocoladecake voor jou alleen.

http://3.bp.blogspot.com/-VKA6Vc0aimI/UzR2FLtvWyI/AAAAAAAAIS4/6F8Di1BRaeI/s1600/20140326009.jpg

Verder lezen? Hoe maak je deze snelle cake in een beker uit de magnetron? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: In 2-3 minuten een cake in beker uit magnetron

Klinkt goed !!

3

Dat ziet er goed uit! Heb even op je blog gesnuffeld en ga zeker wat van je recepten uitproberen!

4

Kheb hem zojuist gemaakt! Heerlijk!!

5

oh, wat ontzettend leuk :lol:

en gewoon in de magnetron , niet te geloven hoe kim je erop :thumb:

6

mijn kids hebben ze nu net ook gehad...die waren ook erg tevreden!  ;)

Ziet er goed uit! En je blog ook :) Ik heb een aantal recepten opgeslagen hihi.

8

Grappig zeg, gisterenavond heeft onze jongste dochter ons verrast met een beker cake. Ik vond hem zelf niet luchtig en ook niet zo lekker. Later vertelde ze dat ze in plaats van zelfrijzend bakmeel gewone meel gebruikt heeft. Hier op deze foto ziet de cake er luchtiger uit.

9

Deze heb ik al geregeld voor en met mijn meiden gemaakt.
Makkelijk voor de lekkere (zoete) trek.  ;)
Dit is ook makkelijk te maken met glutenvrij meel (schar mix c). (tip) ;)

Happy Cake Day!

10

Wat een superleuk idee, leuk voor bij de paasbrunch  :y

11

wat een leuk idee en lekker makkelijk ik ga hem zeker een keer gebruiken

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Wat leuk, ziet er lekker uit, en zeker een goed idee voor de paas tafel.
Ik ga hem onthouden.

13

Proef je niet heel erg de olie in de cake? Lijkt mij vrij veel. Ik heb ook al eens een soortgelijk recept gemaakt. Vond de eerste hapjes erg lekker, maar naarmate ik er meer van at begon de oliesmaak steeds meer te overheersen. Toen ik de cake ophad was ik de rest van de dag hondsberoerd. Weet niet of dit hetzelfde recept is, dus ga deze nog wel een keer proberen.

Verder heb ik nog een vraagje over je recept voor portugese tiramisu taart. In het recept staat slagroom. Klop je deze slagroom op zonder suiker? Is het zoet van de gecondenseerde melk genoeg?

14

Wat grappig! Ga ik ook eens proberen! Mag ik vragen in wat voor beker je het gedaan hebt. Is dit de kleine koffiebeker of de hoge beker?

rettie schreef:

Wat grappig! Ga ik ook eens proberen! Mag ik vragen in wat voor beker je het gedaan hebt. Is dit de kleine koffiebeker of de hoge beker?

Het was een grote beker van de Hema. Ik denk dat je ook bijna 2 nespressobekers ermee kunt vullen. Desnoods van alle ingredienten 1 of 2 schepjes meer. Er zit echt genoeg ei in om dit goed te laten gaan. Ik heb het een keertje gemaakt zonder cacao en toen…. ik moet hem nog toevoegen aan de bloopers op mijn pagina want die versie vond ik echt niet lekker. Te veel ei.
Succes!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl