Onderwerp: Gothic
Deze stond al lang op mijn verlanglijstje om te maken: een gothic double barrel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze stond al lang op mijn verlanglijstje om te maken: een gothic double barrel.
wauw wat een prachtige taart Tamara !!! heb al 5x gekeken, die details zijn echt fantastisch ..
Gaaf! Kan ik die ook met een workshop bij je maken?
Geweldig!!!!
Hoi,
Wat een mooie taart zeg.
Super mooi ondanks dat ik niet van gothic hou
Ik val in herhaling ......maar een geweldige taart weer
wat een prachtige taart
Ik zag hem op fb al voorbij komen, maar vind hem zoooo mooi, dat ik ook nog even een reactie plaats.
Ongelooflijk mooi ontwerp...en prachtig uitgevoerd.
Mooie taart! De kleur van de roos is echt prachtig!!!
Wauw hij is mooi! Ik hiud niet van gothic maar dit is prachtig gedaan!
Ik hou hier ook zo van!! Wat een ongelooflijk mooie afwerking. Hier zitten weer heel wat uurtjes werk in!!
Vorig jaar in het zwart getrouwd, had ik deze taart maar als bruidstaart gehad.... Zucht.....
En mijn man gelooft niet dat het een echte taart is, hi hi. Mag hij komen proeven Tamara??
Seefje, niet de meest flatteuze foto, maar het bewijs dat hij echt echt is:
En ik had de taart zooooooo graag voor jullie gemaakt, dit is echt helemaal mijn ding
Ik geloof je wel hoor!
En je moet het echt als een compliment zien van mijn man. Hij vindt de taart zo mooi dat hij niet kan geloven dat je zoiets van fondant kunt maken
Hij is mijn taarten gewend, dus kan me wel voorstellen dat hij dat zegt
Ik vind deze stijl van jou persoonlijk veel mooier dan de geometrische patronen. Kwestie van smaak natuurlijk, en ik mag het eigenlijk niet zeggen, want ik vind het zo knap dat je het allemaal zo strak krijgt! Dat lukt mij (nog) niet!
Hij is weer geweldig Tamara! Ongelofelijk!
Prachtig, heel erg mooi.
Maar dat zijn al je taarten
Dank jullie wel
Bijna onecht!!! Zo mooi gemaakt!!!!!
Ongelooflijk mooi! Gothic is niet mijn ding maar door jouw taarten ga ik eerlijk gezegd aan dat statement twijfelen...
Heel bijzonder dat kleurgebruik... en echt zulke diepe kleuren.. t is een genot om naar te kijken
Prachtig!
Wat zit erin? ik zie redelijk wat laagjes geloof ik
3 laagjes vanille botercrème per taartlaag.
Echt weer niet normaal mooi!!! Wat maak jij toch een giga mooie taarten...echt weer een plaatje!!!
Wat voor zwarte fondant gebruik jij, als ik vragen mag? Ik heb pas zwarte fondant gebruikt, en die vond ik zóóóó vies smaken, dat ik 'm gewoon heb weggegooid (hoewel de datum nog tot juni was). En ik heb vaker gehoord dat men zwarte fondant vies vindt.
Dus benieuwd naar wat jij gebruikt... (Zo'n mooie taart kan NOOIT VIES zijn )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren