Onderwerp: eerste ervaring met woopies

ik heb vandaag voor het eerst woopies gemaakt en daarbij zo een woopie bakblik gebruikt,
dit loopt dus heel erg over de rand heen, maar ik kreeg ze er ook bijna niet uit. heeft iemand hier tips voor?
dit is dus het resultaat geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ALUJXQZN.jpg

niet zo als ik had verwacht, maar moet wel zeggen ze zijn erg lekker, dus dat is in elk geval wel goed gelukt. =D

2

Re: eerste ervaring met woopies

Ik heb ze nog nooit gemaakt :)

Dus heb geen tips weet wel van hier dat ze een soort voetje moeten krijgen :/

Maar deze zien er toch lekker uit hoor!!

3

Dat voetje is bij macarons baklataart  ;)

Ik heb ze wel ooit gemaakt, maar zonder bakblik. Ze liepen erg uit, maar als je niet te groot spuit is dat niet direct een probleem.
Ik denk dus: minder beslag per whoopie. Dan kunnen ze ook niet over de rand heen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

haha kan je zien hoeveel verstand ik er van heb :lol:  :lol:

Sorry hoor, maar vond ze er zo wie zo lekker uit zien =D

dank jullie wel :)

dat was mijn idee ook al, minder in de vormpjes doen.
ik maak ze gewoon deze week nog eens en nog eens en nog eens tot dat ze zijn zoals ik wl :D
wat vervelend voor mijn familie, die mogen dat allemaal mee opeten haha

Ik bak ze altijd zonder speciaal bakblik. Gewoon zo op de plaat. Maar ik spuit ze net zo groot als een macaron en dan lopen ze uit tot het formaat dat ik zelf wel mooi vind.

7

ik bak ze ook gewoon op de plaat, maar spuit ze niet . Ik gebruik een kleine ijsschep en doe een bolletje op de plaat. Hij loopt dan mooi uit en blijfttoch in het midden wat boller.

gr Pien

zo groot als een macaron, ok das idd een stuk kleiner dan mijn creaties waren haha.