Onderwerp: Aqua Bruidstaart met zelf gemaakt topper!
Vorige week een aqua bruidstaart gemaakt! Topper en roosjes ook zelf gemaakt! Gaaf om te doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Aqua Bruidstaart met zelf gemaakt topper!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vorige week een aqua bruidstaart gemaakt! Topper en roosjes ook zelf gemaakt! Gaaf om te doen!
Prachtig!
Wat ontzettend mooi, zeg! Mooie kleuren combi ook
Wauw, wat een ontzettend mooie taart en zo lief die topper
In een woord PRACHTIG!!!
En die kleuren combi is zo mooi
Heeeeeel erg mooi!!!
Heel erg mooi gedaan!!
Heel mooi! Rustig, chique,
Wauw!!!
mooi gemaakt, heel mooi
Bedankt voor al jullie reacties!!!
Wauw mooie taart en mooie kleurencombi
De kleuren, mooi! Wat een geweldig stelletje bovenop, prachtige taart!
OOOO Karen: die snoetjes van het bruidspaar: GEWELDIG leuk!!!! Prachtige taart. Zoiets zou ik nou ook gewild hebben. Helemaal mijn smaak!
Prachtige taart, mooi hoe de kleuren in de taart terugkomen. Dat was vast een werk geweest.
WAUW, ......stil van vind die oogjes ook super zo hihi suikerparels
ik weet niet of ik deze al ken Karen,maar voor als nog toppy
Welke kleur heb jij hier gebruikt voor de mint groene kleur Karen?
Wauw!!! Super mooie topper!
Geweldig. Echt super mooi!
alles is mooi :-)
prachtig
Welke kleur heb jij hier gebruikt voor de mint groene kleur Karen?
Ik had turquoise gebruikt van americolor met een klein beetje blauw(royal blue) erbij!
Bedankt voor al jullie reacties op mijn taart!!!
Prachtig weer!!!
Mooie taart weer. Ook een mooie kleurencombinatie. Mag ik vragen welke kleur bruin je hebt gebruikt. Ik moet binnenkort een taart in die kleur maken, maar ben er nog niet uit. Het enige waar ik die kleur bruin mee kan krijgen is kleuren met cacao en dat wil ik eigenlijk niet.
Mooie taart weer. Ook een mooie kleurencombinatie. Mag ik vragen welke kleur bruin je hebt gebruikt. Ik moet binnenkort een taart in die kleur maken, maar ben er nog niet uit. Het enige waar ik die kleur bruin mee kan krijgen is kleuren met cacao en dat wil ik eigenlijk niet.
Ik ben een groot fan van de nieuw rainbow Dust pro gel kleurstoffen! Ik had die bruin met iets zwart er door heen! Niet te veel bruin gebruiken. En dat was die! Succes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Aqua Bruidstaart met zelf gemaakt topper!