1

Onderwerp: kloppudding met slagroom voor toef

Hi allemaal,

ik wil graag de kloppudding als een frosting bovenop mn cupcakes gebruiken.
nou wil ik de cupcakes al vanavond maken en ook al dr frosting maken. Maar kan ik het dan ook vanavond al toeven spuiten en in de koelkast bewaren of tot morgen wachten totdat ik het ga serveren?

alvast bedankt,

gr

2

Re: kloppudding met slagroom voor toef

Ik spuit ze altijd de dag zelf op omdat je het anders in de koelkast moet bewaren, en persoonlijk vind ik het niet lekker om cupcakes in de koelkast te bewaren, dan worden ze zo klef.

3

Adriana69 schreef:

Ik spuit ze altijd de dag zelf op omdat je het anders in de koelkast moet bewaren, en persoonlijk vind ik het niet lekker om cupcakes in de koelkast te bewaren, dan worden ze zo klef.

daar heb je inderdaad wel gelijk in. maar kan ik het beslag wel vanavond al maken, of kan ik dat ook beter morgen doen?

4

Maroquia schreef:
Adriana69 schreef:

daar heb je inderdaad wel gelijk in. maar kan ik het beslag wel vanavond al maken, of kan ik dat ook beter morgen doen?

Een te late reactie  ;) Maar misschien voor de volgende keer. Je kan het prima een dag van tevoren kloppen. De slagroom blijft wel stijf genoeg en het scheelt je weer werk :)

5

Adriana69 schreef:
Maroquia schreef:
Adriana69 schreef:

Een te late reactie  ;) Maar misschien voor de volgende keer. Je kan het prima een dag van tevoren kloppen. De slagroom blijft wel stijf genoeg en het scheelt je weer werk :)

Geen probleem, toch bedankt voor je reactie! En heb het ook precies zo gedaan.
Was de eerste keer dat ik kloppuding wou gebruiken voor een toef en moet zeggen dat ik het eventjes had geproefd gister en vond 'm heel lekker voor iets wat heel snel gemaakt is.
Zeker voor herhaling vatbaar!