Onderwerp: Zwembad-Taart!

Hier is hij dan.. Mijn zwembad taart!! Geinspireerd door een taart van Paola en Baklataart en toen zelf deze taart gemaakt! Was zoooo leuk om te maken!!

Met grote (!!!) dank aan Baklataart!! Ontzettend bedankt voor alle mails die we tot nu toe hebben uitgewisseld, voor hulp en feedback en positieve support!! Top!!

http://i59.tinypic.com/34esr3b.jpg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Zwembad-Taart!

Leuk gedaan! Hoe heb je de rand nu uiteindelijk gemaakt?

3

Erg leuk gemaakt!

Tnx!! Ik ben ook best trots op deze taart!

Ik heb van de bovenste laag een ronde cirkel uitgesneden, binnekant eruit en het andere deel werd de rand! Ging prima! :-)

5

Ok. Had even meegelezen omdat ik een biljart taart moest maken en daar ook een rand op wilde maken. Heb het uiteindelijk anders opgelost...

Je kruimeldiefje is ook goed gelukt! Leuk boek hè?

6

WAUW!!!!

Hij is super leuk geworden en ook heel netjes :thumb:  :thumb:

En je kruimeldiefje is zo lief geworden echt heel erg leuk.

En geen dank hoor doe het graag zo leren we van elkaar he :D

En je foto's zijn ook heel mooi geworden :)

Nou op naar de volgend he :lol:

Seefje: oh hihi zo kun je door elkaars topics mooi ideetjes opdoen! Ja echt een geweldig boek!!!!! Ben er super blij mee!!!

Baklataart: Hihi ik vind 'm ook zo goed gelukt!! Ik ben.er echt ttots op en vind het kruimeldiefje geweldig!! Onwijs leuk!! Op naar de volgende.. Lego en pokemon!! :-)

8

hij is heel leuk!

Bedankt Maaike!  :)

10

Jeetje jij bent goed bezig!!! Hij is ontzettend leuk geworden! En wat fijn dat je hulp hebt gekregen van Baklataart!!

Wauw bedankt Vera voor je positieve en erg leuke berichtje! Altijd leuk wanneer iemand zegt dat je goed bezig bent! De hulp van Baklataart is super, we hebben al heel wat afgemaild en zo helpt ze mij enorm op weg!  :y

12

Wat een leuke taart ... die badmuts vind ik helemaal te gek

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

13

Erg leuk geworden!

Bedankt Whippy en Marisje!!

15

Daar is dit forum toch voor, van elkaar leren  ;) Heel leuk gedaan!

16

Leuk taartje

17

Hartstikke leuk geworden!

18

Hoii! Ik wil deze week ook zon taart maken!
Ik weet alleen niet hoe je zon rand maakt en vooral hoe je dat doet met  bekleden!zou je my kunnen mailen hoe je dit hebt gedaan of miss de tips die baklataart jouw heeft gegeven??
Alvast bedankt!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

19

Hé.....!!!!! Een bekend koppie, die zwemster!!!  :lol:  nu zie ik ze op een taart nog eens! Top hoor!!!!!

20

ik vind hem super leuk wat een werk zeg

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !