Onderwerp: Kabouter Spillebeen
Hallo!
Ik twijfel een beetje of deze taart in deze rubriek thuis hoort, maar dat hoor ik vanzelf
Mijn allereerste betaalde opdracht! Mijn zus had gevraagd of ik een taart wilde maken voor mijn nichtje die 3 jaar werd, ze wilde graag een kabouter Spillebeentaart. Natuurlijk doe ik dat
Ik had alleen ook mijn zinnen gezet op een taart voor mijn zusje. Ik maak nóóit meer 2 stapeltaarten in 1 weekend. NOOIT meer! Deze taart werd dus nachtwerk, frustratiewerk en we kwamen 2 uur te laat aan. Tsja, weer wat geleerd
Dit is uiteindelijk het resultaat!
Uiteindelijk wel tevreden! Alleen de kabouter (ik kan echt niet boetseren...) vind ik niet zo goed gelukt en achteraf had ik toch nog nóg een kwartier later willen komen zodat ik nog even de naam en leeftijd op de verjaardag had kunnen doen. Het kaarsje is van mijn zus zelf, maar zonder kaarsje was ie eigenlijk iets te kaal. Ach, hij was toch zo op en ze waren er weg van
Het is naturelcake, gevuld met aardbeienmousse en banketbakkersroom, afgesmeerd met chocoladebotercrème. Bekleed met marsefond, strik en stippen en het grootste gedeelte van kabouter Spillebeen van fondant.