1

Onderwerp: Eerste stapeltaart: zusje 17 jaar

Hallo!

Mijn zusje is vrijdag 17 jaar geworden en ik had maanden geleden al besloten dat ik een taart voor haar ging maken. Maar als je wilt experimenteren en proberen moet je dingen wel eens groot aanpakken natuurlijk, anders kom je nooit ergens... Dus voor het eerst in de geschiedenis van onze familie kreeg de jarige een taart in plaats van dat die zelf meerdere maakte, en dan ook nog eens een stapeltaart ;)
En dit is 'm geworden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-N87FQ7J7.jpg

Het is een 20-15-10 stapel van naturelcake, getrempeerd met citroensap, gevuld met pure chocolademousse en afgesmeerd met citroencreamcheese. Hij is bekleed met marsefond, de negen rozen zijn van marsepein.

2

Re: Eerste stapeltaart: zusje 17 jaar

Wow, hij is echt supermooi geworden! Mag je trots op zijn.  :Y  :Y  :Y En nog gefeliciteerd met je zusje.

3

Wauw, erg mooi! Wat heb je een mooie mold voor dat kant! En mooie kleuren combi met de rode rozen.

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

4

:thumb:  :thumb:

Heel mooi! Wat een mooie plateau waar je taart op staat. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Bedankt voor de reacties!

Dat plateau is omgekeerd dienblad dat we bij een lokale 'rommelwinkel' vandaan hebben. Een soort winkel van sinkel. Héél lang naar iets op zoek geweest bij de HEMA tot aan de Karwei, maar uiteindelijk had mijn vriend deze daar gevonden!

7

Wauw! Het lijkt bijna wel een bruidstaart!

8

Wauw, super mooi en je rozen zijn prachtig :thumb:  :thumb:

Ik denk nu wel dat de hele familie je taarten wil =D

Bedankt!

Ja, ze waren al erg enthousiast na mijn Valentijnskoe, maar na dit weekend kan het niet meer stuk, haha :P Gisteren werd er op de verjaardag van de kaboutertaart al druk gediscussieerd over hoe ik m'n bedrijfje moest opzetten en vormgeven, hoe ik welke prijs moet berekenen en ga zo maar door... Ze zien het helemaal zitten ;)
Zo jammer dat je zelf altijd voornamelijk de dingen ziet die niet zo goed zijn gegaan. Zo was deze taart niet megastrak omdat ik ruzie had met de marsefond. Niemand die het opgevallen is :)

Volgende bestelling is overigens ook weer binnen van mijn zus, inderdaad een bruidstaart voor hun 5-jarig jubileum!