Onderwerp: smarties taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » smarties taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jemig! Wat een werk!!! Maar wel héél gaaf zeg.
Ja, heel veel werk maar hij ziet er heel fleurig uit doet me goed!
Prachtig!!!! ik wil ooit een nummer zo, doen. De ganache moet nog zacht om de smarties te plakken?
WOW, wat een geduldwerkje! Knap hoor! Hele vrolijke taart geworden.
Super taart, zo vrolijk , echt heel erg leuk!!
En wat een werk zeg
Wat gaaf! Zo heb ik t niet eerder gezien
Ben ook benieuwd hoe de smarties t beste plakken!
Wauw! Hier heb je vast veel werk aan gehad. Smolten de smarties niet als je achter elkaar met je handen eraan zit?
Gaaf! Maar wat een werk zal dat zijn geweest zeg.
Wat gaaf! Zo heb ik t niet eerder gezien
Ben ook benieuwd hoe de smarties t beste plakken!
Met ganache
Wauw! Hier heb je vast veel werk aan gehad. Smolten de smarties niet als je achter elkaar met je handen eraan zit?
Neen hoor
Dankjewel allen
WOW, wat een geduldwerkje! Knap hoor! Hele vrolijke taart geworden.
Dankjewel
Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten
Heb even teruggekeken.....je had 2135 smarties nodig! Zitten die er ook allemaal op?
Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten
Klopt
Esther68 schreef:Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten
Klopt
Was ondertussen dit bericht aan het bewerken... Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?
Angel24 schreef:Esther68 schreef:Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten
KloptWas ondertussen dit bericht aan het bewerken... Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?
Haha nee sorry, dat ik er 2135 smarties voor nodig zou hebben volgens mijn berekening. Uiteindelijk heb ik er 1600 smarties gebruikt.
Esther68 schreef:Angel24 schreef:
KloptWas ondertussen dit bericht aan het bewerken... Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?
Haha nee sorry, dat ik er 2135 smarties voor nodig zou hebben volgens mijn berekening. Uiteindelijk heb ik er 1600 smarties gebruikt.
Ohhhh . Nou, zijn er nog veel! Heb net aan mijn man gevraagd hoeveel dat hij dacht dat er op zat....hij dacht 800 . Vind het er erg leuk en vrolijk uitzien . Ga ik misschien ook eens doen.
Angel24 schreef:Esther68 schreef:Was ondertussen dit bericht aan het bewerken... Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?
Ohhhh . Nou, zijn er nog veel! Heb net aan mijn man gevraagd hoeveel dat hij dacht dat er op zat....hij dacht 800 . Vind het er erg leuk en vrolijk uitzien . Ga ik misschien ook eens doen.
Ooh leuk, je moet het echt een keer doen ja. Ik zie de foto wel verschijnen
Jeetje wat een werk .. waar heb je uitendelijk de smarties gehaald?
Jeetje wat een werk .. waar heb je uitendelijk de smarties gehaald?
Bij candy (zwartjanstraat)
Ik vind 'm hartstikke leuk! Ik houd van kleur!
mooi !! en lijkt me erg lekker
fenny schreef:Jeetje wat een werk .. waar heb je uitendelijk de smarties gehaald?
Bij candy (zwartjanstraat)
Bedankt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » smarties taart