1

Onderwerp: smarties taart

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10151770_10154041735530045_861909736_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/1920555_10154041735975045_1266639375_n.jpg

2

Re: smarties taart

Jemig! Wat een werk!!! Maar wel héél gaaf zeg.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Ja, heel veel werk maar hij ziet er heel fleurig uit  =D doet me goed!

4

Prachtig!!!! ik wil ooit een nummer zo, doen. :thumb:  :thumb:  De ganache moet nog zacht om de smarties te plakken?

5

WOW, wat een geduldwerkje! Knap hoor! :y Hele vrolijke taart geworden.

6

Super taart, zo vrolijk , echt heel erg leuk!!

En wat een werk zeg =D

7

Wat gaaf! Zo heb ik t niet eerder gezien
Ben ook benieuwd hoe de smarties t beste plakken!

8

Wauw! Hier heb je vast veel werk aan gehad. Smolten de smarties niet als je achter elkaar met je handen eraan zit?

9

Gaaf! Maar wat een werk zal dat zijn geweest zeg.

10

Geweldig!!!!!!

.. Want taart kan altijd!!

11

YL schreef:

Wat gaaf! Zo heb ik t niet eerder gezien
Ben ook benieuwd hoe de smarties t beste plakken!

Met ganache

12

Biejangkaa schreef:

Wauw! Hier heb je vast veel werk aan gehad. Smolten de smarties niet als je achter elkaar met je handen eraan zit?

Neen hoor

13

Dankjewel allen

14

Maria1000 schreef:

WOW, wat een geduldwerkje! Knap hoor! :y Hele vrolijke taart geworden.

Dankjewel

15 Laatst bewerkt door Esther68 (23-03-2014 22:21)

Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten  ;)

Heb even teruggekeken.....je had 2135 smarties nodig! Zitten die er ook allemaal op?

16

Esther68 schreef:

Mooi!!!!! Dus dit is dé taart waar je 1000 en nog wat, smarties voor nodig had? Lijken er toch niet zoveel. Als ik zou moeten schatten, zou ik 700 zeggen. Maar nou ben ik niet zo goed in schatten  ;)

Klopt  :D

17

Angel24 schreef:
Esther68 schreef:

Was ondertussen dit bericht aan het bewerken... ;)  Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?

18 Laatst bewerkt door Angel24 (23-03-2014 22:27)

Esther68 schreef:
Angel24 schreef:
Esther68 schreef:

Was ondertussen dit bericht aan het bewerken... ;)  Maar wat klopt? Dat het er 700 waren?

Haha nee sorry, dat ik er 2135 smarties voor nodig zou hebben volgens mijn berekening. Uiteindelijk heb ik er 1600 smarties gebruikt.

19 Laatst bewerkt door Esther68 (23-03-2014 22:36)

Angel24 schreef:
Esther68 schreef:
Angel24 schreef:

Haha nee sorry, dat ik er 2135 smarties voor nodig zou hebben volgens mijn berekening. Uiteindelijk heb ik er 1600 smarties gebruikt.

Ohhhh  =D . Nou, zijn er nog veel!  ;)  Heb net aan mijn man gevraagd hoeveel dat hij dacht dat er op zat....hij dacht 800  ;) . Vind het er erg leuk en vrolijk uitzien  :Y . Ga ik misschien ook eens doen.

20

Esther68 schreef:
Angel24 schreef:
Esther68 schreef:

Ohhhh  =D . Nou, zijn er nog veel!  ;)  Heb net aan mijn man gevraagd hoeveel dat hij dacht dat er op zat....hij dacht 800  ;) . Vind het er erg leuk en vrolijk uitzien  :Y . Ga ik misschien ook eens doen.

Ooh leuk, je moet het echt een keer doen ja. Ik zie de foto wel verschijnen  =)

21

Jeetje wat een werk  :thumb:  :thumb: .. waar heb je uitendelijk de smarties gehaald?

22

fenny schreef:

Jeetje wat een werk  :thumb:  :thumb: .. waar heb je uitendelijk de smarties gehaald?

Bij candy (zwartjanstraat)

Ik vind 'm hartstikke leuk! Ik houd van kleur!

24

mooi !! en lijkt me erg lekker  =D

25

Angel24 schreef:
fenny schreef:

Bij candy (zwartjanstraat)

Bedankt  :thumb: