1 Laatst bewerkt door Merel78 (23-03-2014 13:28)

Onderwerp: Hallo! :-)

Hallo allemaal,

Ik ben, na een workshop boltaart versieren, helemaal aangestoken door het taartjes baken en (vooral) versieren - virus. Voorheen versierde ik vooral cupcakes en maakte ik cakepops maar een hele taart is ook erg leuk! Heb 1 x zelf biscuitdeeg proberen te maken wat helemaal mislukte. Toen had ik er al geen zin meer in. Nu de funcakesmix geprobeerd en dat gaat uitstekend! Dus ik ben lekker aan het bakken en versieren. Jammer dat er niet altijd een gelegenheid voor is want elke keer een "zomaar" taart is ook niet zo handig en zo worden we tonnetje rond :-)

Even kort iets over mijzelf: Ik heet Merel en woon in Oss samen met man en 2 jongens van 6 en 11 jaar oud. Ik werk als officemanager (parttime). Nu dus helemaal besmet met het taartenvirus!
Ik hoop hier een hoop tips te mogen ontvangen en wellicht eens een fotootje te kunnen plaatsen van mijn creaties.

Komen er meer mensen uit Oss? Wat ik ook erg leuk vind is om samen gezellig taartjes te versieren!

Nou, wellicht tot ziens!
Merel.

2

Re: Hallo! :-)

Hoi Merel, welkom hier! Ik maak regelmatig "zomaar" taartjes en mijn collega's zijn daar de "dupe" van ;-) ook iets voor jou?

Swiet Driems...waar zoete dromen uitkomen! https://www.facebook.com/swietdriems

3

Haha ja ik denk dat mijn collega's vaak zullen mogen proeven :-)

4

Heel veel plezier hier op het forum :)