1 Laatst bewerkt door vanessa1982 (23-03-2014 14:47)

Onderwerp: Geboortecupcakes voor mijn eigen zoontje :)

19 feb. is ons zoontje Benjamin geboren. Uiteraard kom ik niet gewoon met beschuit en muisjes langs op het werk :) Daarom weer even in de keuken gestaan voor deze cupcakes: Kersen-chocolade cupcakes met pure ganache en kersenvlaaivulling & Frambozen-chocolade cupcakes met witte ganache en muisjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XJNHM4OH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-833KCYTD.jpg

En in de taartenparade ook mijn eerste taartopdracht, Chuggington, sinds de bevalling van afgelopen weekend.

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Geboortecupcakes voor mijn eigen zoontje :)

Proficiat met je kleintje en met de mooie cupcakes. Zien er erg lekker, uit!!

3

Ik vind t echt heeeeel leuk!

gefeliciteerd met je zoontje! Mooie naam.

maar het spijt me, je komt jezelf nog tegen, je loopt te hard van stapel.

i just LOVE it!

Mooie cupcakes! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

5

Dank jullie!

@lovemybeeb, no worries ik ken mezelf ondertussen erg goed. Ik was bij de 1e na een week echt alweer helemaal de oude (was ook keizersnee). Nu ging het zeker wel langzamer als toen, maar ik voel me nu juist weer een stuk beter. Afgelopen week zei mijn familie ook dat ik er voor het eerst weer fit en 'als mijn eigen ik' uitzag, dus komt echt helemaal goed. Ik heb echt wel mijn rust gepakt hoor en doe dat nog steeds genoeg. Alleen af en toe bakken / boetseren geeft mij gewoon heel veel ontspanning, ik heb gemerkt dat ik dan juist tot rust kom. Wat ik dus totaal niet heb bij op bed/bank liggen, omdat ik daar het type niet voor ben. Het is echt niet zo dat ik nu al elke dag van alles doe en elke week weer aan het bakken ben hoor :)

6

vanessa1982 schreef:

Dank jullie!

@lovemybeeb, no worries ik ken mezelf ondertussen erg goed. Ik was bij de 1e na een week echt alweer helemaal de oude (was ook keizersnee). Nu ging het zeker wel langzamer als toen, maar ik voel me nu juist weer een stuk beter. Afgelopen week zei mijn familie ook dat ik er voor het eerst weer fit en 'als mijn eigen ik' uitzag, dus komt echt helemaal goed. Ik heb echt wel mijn rust gepakt hoor en doe dat nog steeds genoeg. Alleen af en toe bakken / boetseren geeft mij gewoon heel veel ontspanning, ik heb gemerkt dat ik dan juist tot rust kom. Wat ik dus totaal niet heb bij op bed/bank liggen, omdat ik daar het type niet voor ben. Het is echt niet zo dat ik nu al elke dag van alles doe en elke week weer aan het bakken ben hoor :)

Gelukkig maar! Ik schrok ervan haha! Maar je cupcakes vind ik ontzettend leuk

i just LOVE it!

7

Net als je taart zijn deze ook heel lief en mooi, zo schattig die voetjes en de smaken klinken heerlijk :9

En nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje :)

8

Mooi gedaan!
En wat een mooie geboortedag, de verjaardag van mijn oudste, hihihi
Proficiat!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!