Onderwerp: Geometrisch
Een red velvet cake gemaakt met een geometrisch patroon. Gevuld met witte chocolade. Het patroon heb ik samen met Riany bedacht. Zij heeft de taart in het rood gemaakt en zal 'm waarschijnlijk ook gauw op het forum plaatsen 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geometrisch
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een red velvet cake gemaakt met een geometrisch patroon. Gevuld met witte chocolade. Het patroon heb ik samen met Riany bedacht. Zij heeft de taart in het rood gemaakt en zal 'm waarschijnlijk ook gauw op het forum plaatsen 

Thanks! De roos is van gumpaste deze keer.
wat een beauty!
Super! Goed gedaan met die kleuren, net of ze loskomen van de taart. Prachtig!
En die roos.... man, fenomenaal..
Prachtig! Die kleuren/dat patroon: t geeft echt diepte, enorm goed geslaagd!!
Mooi!!!!! En tot op de mm gelijk
. En die roos.....zucht...zou willen dat ik dat ik dat ook kon...
Echt te geweldig!
Geweldig! Ik moest echt even goed focussen om te kunnen zien hoe je het gedaan hebt 
wauwwww hij is echt super mooi
WAUW, de rode variant ook mogen bewonderen, ook al zo super!!
Oh, wat is dit weer prachtig en wat een mooi effect moest er even naar kijken voor dat ik door had hoe het zat
En je roos is PRACHTIG

Wat maak jij toch prachtige taarten
jeetje wat prachtig Tamara, zoooo strak !!! en die roos is echt fantastisch, ben blij dat ik in de leer bij je mag om ook te proberen een strakke taart te maken 
Geweldig!!! de roos is supermooi!!! hoe heb je de kleur van van de roos gemaakt? is de basis kleur van elk kant het zelfde? of is een kwestie van licht? 
De kleur van de roos is purple van RD ProGel. Deze heb ik ook gebruikt voor het patroon, alleen lichtere tinten.
De kleur van de taart is gooseberry van RD ProGel.
Wat een kunstwerk. Roos niet v echt te onderscheiden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geometrisch