Onderwerp: Woezel en Pip sweet table
Gisteren vierden we mijn dochters' 2e verjaardag. Zoals vele kleine kindjes, is ze gek op Woezel en Pip... Dus wat kon ik anders? Ik hoor graag wat jullie er van vinden...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Woezel en Pip sweet table
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren vierden we mijn dochters' 2e verjaardag. Zoals vele kleine kindjes, is ze gek op Woezel en Pip... Dus wat kon ik anders? Ik hoor graag wat jullie er van vinden...
Wat leuk! Ook met die stelling erom heen... jee wat leuk zeg! Ook wat je gemaakt hebt vind ik super!
Ziet er ontzettend leuk en gezellig uit!!
En natuurlijk erg lekker allemaal
Vind je honden koekjes, de botten heel erg leuk gemaakt
En nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Wat enorm leuk! Wat heb je er iets moois van gemaakt! Prachtige taart ook!
Wat een geweldige sweet table! Heel mooi en ik moest gelijk glimlachen bij die tulpen in de vaas leuk gedaan!
Wow wat heb je er een creatieve tafel van gemaakt! Superleuk! Hebben jullie dat frame speciaal getimmerd? Wat een werk. Geweldig gedaan.
Alleen de plant kijkt een beetje sip. Of hoort dat zo?
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ja, het frame is zelf gemaakt en de hoeveelheid werk in dat frame valt op zich wel mee. Het is fijn en herbruikbaar en te pimpen naar ieder thema. Volgende maand wordt onze oudste 6 jaar en zij wil mega Mindy. Dan komt er dus een hoop 'Kapow!' op en natuurlijk een mooie zwijmelfoto van Toby . Maria, de Wijze Varen kijkt meestal niet zo vrolijk
Oh, aan de achterkant vh frame stond een tafel met allemaal accessoires aan een stokje (snorren, hoedjes, brillen, etc..) en dat was dus een Photobooth!
Superleuk gedaan !
Wowww wat gaaf!!!
Jeetje wat heb je dit leuk gedaan zeg.
Weer eens 'anders dan anders'
De oortjes cupcakes ook, en de vla..
Echt heel erg mooi, en leuk en gaaf!
Oh wat een schattige sweettable! Wow blijf er naar kijken. Super leuk en origineel gemaakt zeg! Ook het krijtbord op de achtergrond super gaaf!
Wat een lieve woorden allemaal! Dankjulliewel!
Ik sluit me volledig aan bij de rest, heel mooi uitgewerkt!
Ik vind het echt super als het thema zo tot in de details uitgewerkt is..
Heb je je labeltjes zelf gemaakt?
Ik laat de mijne meestal maken maar moet dan wel met de hand opschrijven wat het is.. zou wel graag een tip weten hoe je die dus met de PC kan invullen..
wat een vrolijke boel en wat een hoop details echt super mooi
Echt geweldig, als ik dit zie krijg ik zin in de verjaardag van m'n dochtertje... Heb nog ff tot mei
oooo die honden koekjes wat ontzettend schattig zeg!
Wat mooi! Echt zo leuk gedaan zeg
Super mooi.....geweldig!
Wat een heerlijke, feestelijke Sweet Table!
Wauwie wat gaaf!! Echt hartstikke leuk! Heb je die koekjes van het bot ook zelf gebakken en dan uitgestoken met bot of met ee hand gesneden?
En die chocoladereepjes heb je daar een geprint plaatje van woezel en pip op gemaakt?
Heel leuk gedaan zeg!
En gefeliciteerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Woezel en Pip sweet table