Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geschilderd luipaard taartje
Pagina's 1
Mooie taart! Vind deze kleur groen er heel goed bij passen
.
Heel mooi! Wat een goeie kleurencombi
Heel mooi! Ik sluit me aan bij de rest. Pareltjes mooi gedaan!
Wauw schitterend!
heel mooi geschilderd
heel mooi gedaan.
mooie taarten, waarmee heb je geschilderd?
Wat een werk die pareltjes! wel erg mooi! Groene kleur vind ik inderdaad ook mooie combi hierbij. Wat glimt je strik ook mooi!
Bedankt voor de lieve reacties!
mooie taarten, waarmee heb je geschilderd?
Met dust en een likeurtje omdat ik geen wodka had Was wel een beetje plakkerig. Op een andere taart heb ik met citroensap gewerkt, dat ging eigenlijk wat makkelijker.
Bedankt voor de lieve reacties!
Tiesrani schreef:mooie taarten, waarmee heb je geschilderd?
Met dust en een likeurtje omdat ik geen wodka had
Was wel een beetje plakkerig. Op een andere taart heb ik met citroensap gewerkt, dat ging eigenlijk wat makkelijker.
Daarom schilder ik met vloeibare kleurstof en water. Vind het met dust ook veel te plakkerig worden. Ik heb ook meerdere keren een panterprint geschilderd en dit ging super zo
Heel gaaf!
Supermooie taart! Heb 'm opgeslagen. Leuk ook met die pareltjes zo.
Wauw!!! Mooie taart, mooie kleuren, prachtig geschilderd!!
Annah schreef:Bedankt voor de lieve reacties!
Tiesrani schreef:mooie taarten, waarmee heb je geschilderd?
Met dust en een likeurtje omdat ik geen wodka had
Was wel een beetje plakkerig. Op een andere taart heb ik met citroensap gewerkt, dat ging eigenlijk wat makkelijker.
Daarom schilder ik met vloeibare kleurstof en water. Vind het met dust ook veel te plakkerig worden. Ik heb ook meerdere keren een panterprint geschilderd en dit ging super zo
Oooh ik dacht dat het aan het likeurtje lag, omdat daar zoveel suiker in zit XD Maar een ander taartje heb ik inderdaad geschilderd met kleurstof en citroensap en dat ging veel beter.
heel mooi
dank je wel
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geschilderd luipaard taartje