1

Onderwerp: mijn eerste bruidstaart

Wat erg, ik ben zo waar trots op m'n creatie. Terwijl ik normaal gesproken toch vrij relaxt ben over m'n taarten. Maar oké, je eerste bruidstaart is ook wel speciaal! Vooral als het voor iemand is die je niet kent :D!

de onderste taart is gevuld met aardbeienbavarois, en de bovenste taart is gevuld met chocolademousse.

http://2.bp.blogspot.com/-KgiIgCch28o/Uyqwsyvr5NI/AAAAAAAAASg/-eKRFNiHqH4/s1600/taartenplaatjes4.jpg

groetjes, Catoo

2

Re: mijn eerste bruidstaart

Vind de taart erg mooi, maar staat deze nu nog op een drumboard?

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Mooi.

4

Erg mooi!mooie kleur lint heb je gekozen en wat is je witte roos gaaf!

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

5

heel mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

6

Mooi geworden hoor!

7

Nou ,daar kan je zeker trots op zijn ik vind hem heel erg mooi :thumb:

Hoi,

Mooie taart hoor met mooie kleuren.

9

Dank jullie wel voor de complimenten. En als een drumboard een dun kartonnetjes is, dan is t antwoord ja...hoezo?

10

Dank jullie wel voor de complimenten. En als een drumboard een dun kartonnetjes is, dan is t antwoord ja...hoezo?

11

Natuurlijk ben je trots, hij is hartstikke mooi!

12

Heel erg mooi! Daar mag je terecht trots op zijn!

En als een drumboard een dun kartonnetjes is, dan is t antwoord ja...hoezo?

Er bestaat karton, dat is wat jij hebt gebruikt. Er bestaan cakeboards, die zijn 4 mm dik en er bestaan cakedrums, die zijn 2 cm dik. Een drumboard ken ik niet... Drums worden vaak mee bekleed. Boards en kartons worden meestal onzichtbaar verwerkt onder de taart of tussen de lagen in.

Tipje voor de volgende keer: je taart fotograferen met een rustige achtergrond, dan komt hij nóg beter tot zijn recht.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

cakebym schreef:

Er bestaat karton, dat is wat jij hebt gebruikt. Er bestaan cakeboards, die zijn 4 mm dik en er bestaan cakedrums, die zijn 2 cm dik. Een drumboard ken ik niet... Drums worden vaak mee bekleed. Boards en kartons worden meestal onzichtbaar verwerkt onder de taart of tussen de lagen in.

Tipje voor de volgende keer: je taart fotograferen met een rustige achtergrond, dan komt hij nóg beter tot zijn recht.

Dank je voor de uitleg. En dat wordt een nieuw tafellaken dan, want elders in de kamer ligt nogal wat speelgoed ;-)! En dank nogmaals voor de complimenten!

14

Heel mooi voor de eerste keer!

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

15

Erg leuk!

Mooie kleuren combinatie en erg strak:)

16

Nogmaals dank voor de complimenten en de tip van een rustige achtergrond. Ik ga opzoek naar een wit lakentje. Op naar volgend weekend. Dan mag ik een bubbleguppietaart maken. :-)

17

Mooi! Daar mag je zeker trots op zijn :)

Say YES with joy. Say NO without fear.

18

catoo2008 schreef:
cakebym schreef:

Dank je voor de uitleg. En dat wordt een nieuw tafellaken dan, want elders in de kamer ligt nogal wat speelgoed ;-)! En dank nogmaals voor de complimenten!

Eeeuuhhhh, sorry, cakedrums zijn 1cm dik (10mm), niet 2cm......  :O  ;)

Leuke taart!  :thumb:

19

Mooi

Hij is heel mooi!!

21

Eeeuuhhhh, sorry, cakedrums zijn 1cm dik (10mm), niet 2cm......  :O  ;)

Sorry! Tikfout. Thanx voor de correctie, had het niet gezien  :O

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

22

catoo2008 schreef:

cakeboard of kartonnetje mag ook ;) Bedoel er niets verkeerds mee hoor, maar kreeg destijds ook mee dat het netter is om deze mee te bekleden, of om het op een mooie standaard te zetten. Je taart is namelijk zo mooi!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten