Onderwerp: Appeltaart-cupcakes
Op de bovenkant had ik hartjes gelegd van appeltaartdeeg. Maar de vorm is iets verdwenen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appeltaart-cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op de bovenkant had ik hartjes gelegd van appeltaartdeeg. Maar de vorm is iets verdwenen
Ze zien er heerlijk uit.
Even een vraagje:
Hoe krijg je het deeg er zo netjes in?
Ik heb ze niet in de cupcakevormpjes gebakken maar in zo een muffin vorm. Daarna heb ik ze in een cupcakevormpje geplaatst
p.s. dankjewel!
Ik heb ze niet in de cupcakevormpjes gebakken maar in zo een muffin vorm. Daarna heb ik ze in een cupcakevormpje geplaatst
Aha, daardoor zijn je papiertjes dus nog zo mooi!
Heb jij een bakblik voor je cupcakes?
Ik heb alleen een siliconen vorm en dan is het nog steeds lastig om het deeg er netjes in te krijgen.
hmmmm die lijken me heel lekker
Ziet er weer heerlijk uit!!!
Zelf gebruik ik altijd de siliconen vorm ipv de cc tray omdat ik het er dan makkelijker uit krijg, Grietje
Goudlokje19 schreef:Ik heb ze niet in de cupcakevormpjes gebakken maar in zo een muffin vorm. Daarna heb ik ze in een cupcakevormpje geplaatst
Aha, daardoor zijn je papiertjes dus nog zo mooi!
Heb jij een bakblik voor je cupcakes?
Ik heb alleen een siliconen vorm en dan is het nog steeds lastig om het deeg er netjes in te krijgen.
Ik heb het ook in een siliconen vorm gedaan!
Eerst balletjes van deeg gemaakt en in elk vakje er 1 gelegd. En toen met mn vingers de wanden van het vormpje bekleed.
Ja inderdaad het was er heel makkelijk uit te krijgen:)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appeltaart-cupcakes