1

Onderwerp: Kleuterschool-topper

Toen ik nog in Nederland woonde, mocht ik altijd de verjaardagstaarten voor mijn kleine nichtjes maken.
Superleuk natuurlijk, maar ja, inmiddels zijn we naar Abu Dhabi verhuisd, dus dan wordt dat opeens een stuk lastiger. Maar gelukkig zijn we op het moment toch regelmatig in Nederland, dus de oplossing voor dit jaar was: in Abu Dhabi figuurtjes voor op de taart maken (en goed hard laten worden), meenemen in de handbagage :lol: (heel hard hopen dat het een vlucht zonder al teveel turbulentie zou worden...en dat de douane er geen problemen mee zou hebben) en ze vervolgens veilig in Nederland aan mijn zus overdragen. Zuslief heeft in de week na mijn weekje Nederland zelf een mooie taart gebakken en bekleed, en daar deze figuurtjes in verwerkt.  :thumb: Nichtje blij!  :)

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1978616_265170256997862_227762298_n.jpg

Re: Kleuterschool-topper

Ach, wat ontzettend leuk! Zowel het verhaal als de figuurtjes  :y

3

Superleuk
!!

4

Super super leuk gemaakt en het verhaal al helemaal!! :)

En was de douane ook enthousiast?

Je nichtje heeft gelijk ook heel wat leuks te vertellen dat haar versiersels van de taart zo'n reis hebben gemaakt =D

5

Oh wat grappig! Schattige figuurtjes ook. Hebben ze een beetje fondant en andere materialen in Abu Dhabi?

6

Heel mooi! Het meisje kijkt zo schattig!

7

Ohhh wat leuk zeg!! En wat een goed idee!

.. Want taart kan altijd!!

8

super leuk

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

9 Laatst bewerkt door Suus81 (24-03-2014 05:47)

Dankjewel allemaal!  :)  De douane leek er totaal geen moeite mee te hebben dat iemand met een tupperware bak in haar handen het land binnen wil.  :lol: Ik kon dus zonder problemen doorlopen.  :thumb:
Hier in Abu Dhabi zijn wel wat spullen te krijgen, maar helaas wel een heel stuk minder dan in Nederland. De fondant kan ik online bestellen vanuit Dubai (en ik zorg dat ik altijd een voorraadje heb, want soms is de SatinIce die ik graag heb, er opeens een aantal maanden niet) en sommige dingen (dowels, spuitzakken) zijn bij een winkel in de stad te krijgen. En voor de rest.....met een leeg koffer naar Nederland vliegen en daar heel veel inslaan, haha!  :y