26

Re: Gezellige parade!

Ontzettende leuke en mooie parade. Super, al die kleine details.
Heb ik ook een vraagje, welke letteruitsteker gebruik jij? Ik heb een hele simpele uitsteker, werkt prima, maar niet zo'n mooi lettertype en ik heb tappits, heel mooi lettertype maar zo onhandig in gebruik... (ligt vast aan mij, maar ik krijg het niet voor elkaar) Die van jou zijn zo dik, dat zijn vast geen tappits ;-)

27

Wauw! Wat kun jij mooi boetseren. Je Bubble Guppies zijn fantatstisch!

Alweer taart? Yup, gewoon omdat ik het kan! www.facebook.com/eentaartjevaneigendeeg - www.eentaartjevaneigendeeg.nl

28

Vrolijke parade hoor! En je werkt zo netjes!  :y  Ik vind de Winnie de Pooh het liefst.

29

YL schreef:

Hoi lotte, heb nog een vraagje... vind de kleuren van je taarten erg mooi en vrolijk.heb je de fondant zelf gemengd met een bepaald merk kleurstof?

Sorry voor de late reactie. Ik ben al even niet meer hier op het forum geweest.
Ik gebruik bijna alleen maar kleurstoffen van Wilton. En dan vooral dat pakketje met die 8 kleuren. Ik kleur alles zelf.

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

30

Lotte schreef:
YL schreef:

Hoi lotte, heb nog een vraagje... vind de kleuren van je taarten erg mooi en vrolijk.heb je de fondant zelf gemengd met een bepaald merk kleurstof?

Ik gebruik bijna alleen maar kleurstoffen van Wilton. En dan vooral dat pakketje met die 8 kleuren. Ik kleur alles zelf.

O gewoon wilton! Ok thnx ;), ik moet meer oefenen dan hihi..

31 Laatst bewerkt door Lotte (18-03-2014 13:57)

Chantaldb schreef:

Ontzettende leuke en mooie parade. Super, al die kleine details.
Heb ik ook een vraagje, welke letteruitsteker gebruik jij? Ik heb een hele simpele uitsteker, werkt prima, maar niet zo'n mooi lettertype en ik heb tappits, heel mooi lettertype maar zo onhandig in gebruik... (ligt vast aan mij, maar ik krijg het niet voor elkaar) Die van jou zijn zo dik, dat zijn vast geen tappits ;-)

Ik gebruik nooit tappits..:).
De letters van oa de babytaart zijn letters die bij een kleipakket van play doh zitten. Een keer gekocht voor €7,- ofzo.
De andere letters die ik veel gebruik, zoals bij de Woezel en Pip taart, komen gewoon van deze site. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden.

Edit; die letters kan ik niet meer vinden..

32

YL schreef:
Lotte schreef:
YL schreef:

O gewoon wilton! Ok thnx ;), ik moet meer oefenen dan hihi..

Soms meng ik ook kleuren met elkaar. Bv de groen uit dit pakket vind ik niet zo mooi, dus die meng ik met wat geel. Wordt het een wat fellere kleur.