Onderwerp: kleur feijenoord logo

Hoi allemaal, ik moet een feijenoord taart maken maar zit een beetje met de kleur van het logo. Het logo moet met de 'goudkleurige'letters maar heeft iemand een idee hoe ik die kan krijgen. Ik zat zelf te denken aan gele fondant (eventueel mengen met bruin zodat je meer okerkleur krijgt) en daarna wat dusten met goud. Zou dit kunnen of heeft iemand een beter idee.

alvast bedankt

2

Re: kleur feijenoord logo

Als je gewoon gele fondant gebruikt kom je al een heel eind hoor. Ik heb tenminste nog nooit bruin erdoor gemengd. En dan inderdaad goude dust erop of sprayen met goud :)

3

Re: kleur feijenoord logo

Zou ook gewoon geel gebruiken en dan wat gouden dust erover. Denk niet dat het bruine erdoor nodig zal zijn.

Re: kleur feijenoord logo

Bedankt, ik ga het met gele fondant doen.  Zouden jullie de letters dusten als ze op de taart zitten of voordat ze op de taart komen.

5

Re: kleur feijenoord logo

Voordat ze op de taart komen. Anders heb je kans dat er ook dust op de rest van je taart komt en dat krijg je er niet meer vanaf. Zou het van te voren dusten en even laten liggen. Later erop plakken. Eventueel dan nog wat bijdusten, mocht het een beetje is losgelaten door het oppakken met je vingers.

Re: kleur feijenoord logo

Ik ga ermee aan de slag. Als de taart klaar is zal ik foto op het forum zetten.