Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ter ideetjes: Show je kruimeldiefje!
Dit is mijn liggende versie ervan
Wat een schatjes allemaal
Wat hebben jullie ze goed gemaakt allemaal!! Wauw! Erg leuk om te zien en ik poppetje zie je ook duidelijk de kruimeldiefjes! Maar goed dat het boek is uitgebracht! Wat een aanwinst!!
Ik kom mijne ook even showen! Super leuk al die kruimeldiefjes zo samen!
hoi hier nog een kruimeldiefje dit was mijn eerste kruimeldiefje die ik gemaakt heb
Heb vandaag ook voor het boek gestaan, nu spijt dat ik hem toch niet heb gekocht haha! Me handen beginnen te jeuken als ik dit zie.. Volgende week maar aanschaffen! Boetseren is namelijk erg leuk!
Gerrie wou.wat ongelofelijk goed gemaakt! Is absoluut niet te zien dat dit je eerste was! Hij is zo leuk! Heb je haar laten staan door lange sateprikkers? Ik had cakepops stokjes gebruikt, de lange.., maar ze bleef niet staan?!
Ik heb het boek ook, en vind het een fantastisch boek. Het viel mij alleen op, dat er voor bepaalde onderdelen marsepein wordt gebruikt, en voor andere onderdelen fondant. Voor het hoofdje/lichaampje wordt marsepein gebruikt, en voor de meeste kleertjes fondant. Weet iemand van jullie waaromdeze combinatie wordt gebruikt? Is dat een kwestie van smaak, of heeft het met boetseren te maken?
Wauw, ik heb er echt bewondering voor hoe jullie dit allemaal maken!
Heb er ook nog weer wat mogen maken...
Uit de Mjam taart bruidstaartspecial...
Blijft leuk om ze te maken!
Superleuk topic is dit toch! Wat een mooie kruimeldiefjes staan hier.
Oh geweldig die man en vrouw! Super!!
Donnay die jongen die je gemaakt hebt is geweldig!! Echt leuk!
Ik heb het boek ook, en vind het een fantastisch boek. Het viel mij alleen op, dat er voor bepaalde onderdelen marsepein wordt gebruikt, en voor andere onderdelen fondant. Voor het hoofdje/lichaampje wordt marsepein gebruikt, en voor de meeste kleertjes fondant. Weet iemand van jullie waaromdeze combinatie wordt gebruikt? Is dat een kwestie van smaak, of heeft het met boetseren te maken?
Waarschijnlijk omdat je met marsepein een mooiere huidskleur kan krijgen.
Heel leuk allemaal!
Leuk idee!! hih ik heb al heel wat kruimeldiefjes gemaakt. ik maak eigenlijk altijd me poppetjes een beetje als een kruimeldiefje en dat wissel ik af met wendy of annelies truckjes.
zijn er al best veel als je zo zo op een rijtje zet haha
anja66 schreef:Ik heb het boek ook, en vind het een fantastisch boek. Het viel mij alleen op, dat er voor bepaalde onderdelen marsepein wordt gebruikt, en voor andere onderdelen fondant. Voor het hoofdje/lichaampje wordt marsepein gebruikt, en voor de meeste kleertjes fondant. Weet iemand van jullie waaromdeze combinatie wordt gebruikt? Is dat een kwestie van smaak, of heeft het met boetseren te maken?
Heel leuk allemaal!
Ik heb ooit bij wendy geleerd dat marsepein voor huidskleur mooier is omdat het wat meer glimt, fondant is vrij mat.
Ik gebruik voor huidskleur, zwart en rood altijd marsepein/fondant 50%-50%
bij zwart en rood omdat het gewoon mooier en makkelijker kleurd
Ik was er nog eentje vergeten...
Dus bij deze nog even...
Leukkkk! ik heb hem op de planning staan voor in juni, heb eindelijk van die ballen gevonden!
Natasja loves cupcakes schreef:anja66 schreef:Ik heb het boek ook, en vind het een fantastisch boek. Het viel mij alleen op, dat er voor bepaalde onderdelen marsepein wordt gebruikt, en voor andere onderdelen fondant. Voor het hoofdje/lichaampje wordt marsepein gebruikt, en voor de meeste kleertjes fondant. Weet iemand van jullie waaromdeze combinatie wordt gebruikt? Is dat een kwestie van smaak, of heeft het met boetseren te maken?
Heel leuk allemaal!
Ik heb ooit bij wendy geleerd dat marsepein voor huidskleur mooier is omdat het wat meer glimt, fondant is vrij mat.
Ik gebruik voor huidskleur, zwart en rood altijd marsepein/fondant 50%-50%
bij zwart en rood omdat het gewoon mooier en makkelijker kleurd
Oke. bedankt. Marsepein voor de huidskleur dus. Ik boetseer zelf altijd met fondant, omdat dat (lijkt mij) beter uithardt, maar zal volgende keer dan eens marsepein proberen.
meng het dan dus even 50-50 met fondant, dan hard het wel beter uit
Hoe doen jullie dit?
Ze zijn zo mooi.... Iemand tips, zou ik bvb op deze manker een maya de bij kunnen maken?
En hoe laat je ze staan?
Grtjs
Ik heb me er ook aan gewaagd,mijn eerste kruimeldiefje!
Heb het boek met de afmetingen gevolgd maar vind het bovenlijf lang uitgevallen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ter ideetjes: Show je kruimeldiefje!