Onderwerp: hulp gevraagd met cupcake combinaties?
hoi hoi daar ben ik weer eens... ik loop al dagen te snuffelen en te spitten naar info maar ik kom er niet helemaal uit dus ik denk ik vraag het eens in de groep;
we hebben in april een dag voor de straatdieren en ik heb beloofd een aantal cupcakse zo 100 stuks:) te maken voor het goede doel. wat ik graag doe hoor maar ik wil wat meer varietie dan de laatste keer dat ik het deed.
nu heb ik een aantal ideeen maar ik kan niet vinden of deze combinaties te doen zijn hebben jullie eventueel tips of aanvullingen waardoor het heerlijke cupcakes worden... ik heb niet de beschikking over alle materialen zoals in nl dus dat kan ook nog een klein punt worden
oke de eerste het recept heb ik van hier de luchtige cupcakes met een sinaasappel creme vulling ( die heb ik gemaakt en was heerlijk) en dan als topping ik denk slagroom met versteviger. Zou het lekker zijn om daar citroen aan toe te voegen?
de tweede dacht ik een halve cupcake chocola en de andere helft vanille... en dan een toefje slagroom erop en dippen in de chocola ganache? en dan eventueel kokosnoot schaafsel?
is dat een combi die zou kunnen werken? of word het dan te machtig.
de derde een vanille cupcake en dan dacht ik een botercreme met kersensmaak( jam) om bovenop te smeren daarop een stukje rond fondant met een hondenpootje of iets in die trant als decoratie?
en de vierde staat nog open.. ik dacht een chocolade met banaan vulling is dat te doen? en wat is dan een goede frosting om het niet te zwaar te maken?
ik hoop dat jullie tips hebben enz... cocosmelk kan ik niet vinden hier ook geen amandel schaafsel of dat soort dingen maar ik hoop op heerlijke cupcakes zodat er veel geld mee opgehaald word voor de staatdieren...
bedankt alvast