1

Onderwerp: Nieuw Mona toetje: Banaan-Karamel

Hallo allemaal,

Zaterdag ga ik een stapeltaart maken. Aangezien ik niet al te veel tijd heb en dan de meeste tijd wil besteden aan decoreren en afwerken, kies ik ervoor om de Mona toetjes te gebruiken.. Meestal maak ik de vullingen zelf, maar nu toch maar zo..

De onderste laag wordt Brownie - Kersenvlaaivulling

En de bovenste laag wilde ik eigenlijk met Aardbeienkwarktaart pudding maken, maar die is nog niet verkrijgbaar. Ik zat te denken aan de nieuwe 'toetje van de maand' Banaan-Karamel. Nu ben ik eigenlijk alleen op zoek naar een vulling om er mee te combineren.. Wilde graag plakjes banaan toevoegen, maar worden deze niet bruin? En welke vulling kan ik goed gebruiken om hiermee te combineren?

Hopelijk heeft er iemand tips.. Overigens ben ik dus wel op zoek naar een vulling die niet teveel werk kost.. :S Sorry, maar mijn prioriteit ligt nu bij de decoratie en afwerking..

2

Re: Nieuw Mona toetje: Banaan-Karamel

De banaan wordt helaas wel bruin,ja.

Misschien combineren met iets van vanille of chocolade (ben niet bekend met de toetjes, maar er zal vast zoiets bij staan ) :)

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

3

En als je een beetje citroen sap over de banaan doet dan wordt hij toch niet bruin?

Klopt dat heb ik ook eens gelezen! Dus dat zou een optie kunnen zijn.. Wil graag geen chocolade erbij omdat de tweede taart ook al chocolade heeft.. Hmm lastig..

5

Slagroom met oetker kloppudding banaan?

6

ik zou zelf slagroom met klopfix of aangevette slagroom erbij doen. of anders botercreme met karamel of banaansmaak erdoor.