Re: En toen werd het muisstil!
Werkelijk prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En toen werd het muisstil!
Werkelijk prachtig!
Wat een super lief, leuk, mooi taartje!
Hoe heb je het krijtbordje zo gemaakt?Wat vervelend dat je met je werk moet stoppen
Dank je voor je fijne reactie!
Het krijtbordje maak je door een rechthoek te snijden uit uitgerold, zwart fondant. Voor de kanten neem je een rechthoekig stuk, bruin fondant. Hier breng je houtreliëf op aan en snij je dunne repen. Je legt de eerste reep boven langs het zwarte rechthoek. Het mooiste is het als je " verstek" snijdt op de hoeken. Zo ga je steeds verder. Het woord verf je met een héél dun kwastje en witte dustpoeder, wat je een klein beetje verdunt met wat water.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt??? Nog veel " taartplezier"
Ik ben er stil van, wat een mooie taart met zoveel details.
Jammer dat de reden voor het maken zo vervelend is, sterkte met je gezondheid.
Wat een schatje, zeg! Ik vind die taartjes van jou altijd zo leuk.
Jammer zeg, dat je moet stoppen met je werk!
Wat een super leuke taart, zo veel details PRACHTIG
De reden dat je moet stoppen met werken is niet zo leuk, maar ik denk dat je wel weet wat je met je vrije tijd gaat doen!
een hele leuke prachtige taart
Wat een details! Ik vind hem prachtig! Zonde om aan te snijden.....
Wat een details! Ik vind hem prachtig! Zonde om aan te snijden.....
Dank je!!! Maar hij is toch echt om op te eten
Wauw, die is echt zo keigaaf
Dank je wel!
Ooooo wat is deze leuk! De reden inderdaad minder leuk (nieuw plein natuurlijk wel, maar niet dat je moet stoppen).. maar de taart is echt prachtig! Je kreeg vast heel veel leuke reacties?!
Hebben je kinderen hem ook gezien? Of was hij alleen voor de leerkrachten? Volgens mij kunnen kinderen hier uren naar kijken
Ik ben zelf ook juf, ook vanwege gezondheidsredenen moeten stoppen, dus snap wat je bedoelt. Maar je gezondheid is het belangrijkst hoor, die is niet te koop. Denk je ooit weer te kunnen beginnen of is het nu helemaal klaar?
De kinderen hebben het vast heerlijk bij je gehad! Zo te zien ben je heel creatief En creatieve juffen zijn altijd leuk!
Ooooo wat is deze leuk! De reden inderdaad minder leuk (nieuw plein natuurlijk wel, maar niet dat je moet stoppen).. maar de taart is echt prachtig! Je kreeg vast heel veel leuke reacties?!
Hebben je kinderen hem ook gezien? Of was hij alleen voor de leerkrachten? Volgens mij kunnen kinderen hier uren naar kijken
Ik ben zelf ook juf, ook vanwege gezondheidsredenen moeten stoppen, dus snap wat je bedoelt. Maar je gezondheid is het belangrijkst hoor, die is niet te koop. Denk je ooit weer te kunnen beginnen of is het nu helemaal klaar?
De kinderen hebben het vast heerlijk bij je gehad! Zo te zien ben je heel creatiefEn creatieve juffen zijn altijd leuk!
Dank je Maaike.
Mijn werk vóór de klas is voorbij. Ik mag, zolang mijn ziekteverzuim loopt, ondersteunende taken doen buiten de groep. Fijn om zo langzaam te wennen en afscheid te kunnen nemen van mijn werk als juf!
Sommige kinderen hebben de taart wel gezien en vonden hem heel erg leuk .
Taartgroetjes!!
Wat een erg leuke taart en zo mooi.
Echt een hele mooie taart!!
Bedankt voor al jullie leuke reacties!!
Geweldig..!!
Geweldig..!!
Dank je!!
Inderdaad verdrietig dat je vanwege je gezondheid moet stoppen met werken. Maar wat een SUPERtaart! Werkelijk waar, echt fantastisch mooi!!
oh wat een schatje dit taartje,ben flieft Marleen en dat je moet stoppen vind ik echt naar voor je ,dikke knuf XXX
oh wat een schatje dit taartje,ben flieft Marleen
en dat je moet stoppen vind ik echt naar voor je ,dikke knuf XXX
Dank je Carla. Misschien toch maar meer taarten gaan maken??
wauw idd ik ben er stil van wat een prachtige gedetailleerde taart
bedankt voor alle fijne reacties.
De aanleiding is shocking in de negatieve zin, maar de taart is shocking mooi! Wat een manier om zo afscheid te nemen.
En 1 ding scheelt: je hebt duidelijk ook je talenten op andere vlakken dan lesgeven!
Heel veel sterkte, en geniet dan maar extra van je taarten maken!
De aanleiding is shocking in de negatieve zin, maar de taart is shocking mooi! Wat een manier om zo afscheid te nemen.
![]()
![]()
![]()
En 1 ding scheelt: je hebt duidelijk ook je talenten op andere vlakken dan lesgeven!![]()
Heel veel sterkte, en geniet dan maar extra van je taarten maken!
Dat ga ik zeker doen! Dank je voor de lieve, opbeurende woorden ( iedereen !!!!!)
Ik zie deze prachtige taart nu pas, wauw wat een mooie details, vrolijke kleuren, echt geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En toen werd het muisstil!