1

Onderwerp: Last minute accordeon taart.

Ik kreeg zondagavond een berichtje van mijn tante met de vraag of ik voor haar kleinzoon ( mijn achterneefje) een taart kon maken.
Het liefst met iets van accordeons erop en het merk Müller.
Hij had  aan haar gevraagd of ze een taart voor hem wilde bakken ( ze maakt af en toe ook taarten) maar mijn tante had geen spullen in huis.
Ik had zo iets van: oh leuk,dat doe ik wel voor jullie.
Dus ik vraag aan haar voor wanneer ze hem moest hebben.
Haar antwoord: dinsdag!! ( vandaag dus   :s  )
En toen had ik zoiets van: boh,dat is wel erg kort dag,ik zal kijken of ik het red om nog eentje te maken.
Het hoefde geen grote taart te worden en wat ik er van maakte,dat maakte haar niks uit,als er maar iets van accordeons op stond.
Ik als een gek gaan googelen,maar vond niet echt iets wat ik in een dag klaar had.
Ik heb het toen maar simpel gehouden en er het volgende van gemaakt.
De kleur rood heb ik gekozen omdat hij een rode accordeon heeft en de toetsen aan de zij en achter kant verwijzen naar de toetsen van een accordeon.
Aan de voorkant heb ik de merknaam van zijn accordeon gedaan en bovenop een foto van Sam met zijn accordeon. =D
Ik moet zeggen,dat ik hem voor een last minute wel geslaagd vind,maar echt tevreden ben ik er niet over.
Maar dat zal wel door de tijdsdruk komen denk ik.
Ik had nl een heel ander idee,maar dat is me niet gelukt in die korte tijd helaas.
Ik heb hem vanmorgen bij m'n tante afgegeven en ze stond met de tranen in de ogen.
Ik vroeg me al af of ze hem zo lelijk vond dat ze er van moest huilen hahaha. :lol:
Maar ze was er gewoon heel blij mee,ook omdat ik haar uit de brand had geholpen.
Nu maar hopen dat Sam hem ook leuk ( en lekker) vindt. =D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SFXXDQ8E-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGBWHO8N-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8HE73HCP-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CQS7HYOT-D.jpg

Dankjulliewel voor het kijken. =D

groetjes yvon

2

Re: Last minute accordeon taart.

Hartstikke leuk, toch?!

3

Leuk! Wat fijn dat tante zo blij is :)

4

Wat leuk gedaan!!!!

5

Zo, dat heb je even snel gedaan! Afgelopen zondag werd het je pas gevraagd? Dan had je alleen maandag nog. Echt knap van je, want hij is echt leuk geworden!

6

Hij is super leuk en wat is je taart weer super strak :thumb:

Vind het heel leuk hoe je die zijkanten gemaakt hebt !!

De kleuren zijn ook mooi, gewoon een super taart en heel knap dat je dat even zo doet :thumb:

denk wel dat hij er ontzettend blij mee is :D

Zijn de letters van die kleine liniaaltjes? ( die heb ik laatst door de midden geslagen :lol: )

7

Ja,zondagavond zag ik pas dat ze me een berichtje via fb had gestuurd.
We waren de hele dag weggeweest,dus zat ik 's avonds pas achter de pc.
Gelukkig was ze nog online,dus dat kwam goed uit qua bespreken van hoe en wat met de taart.
Ik heb daarna meteen een bisquit gebakken.
Maandag morgen heb ik de taart gevuld en afgesmeerd.
Daarna ben ik gaan werken en 's avonds heb ik de decoraties ( was gelukkig niet zo veel werk ) gemaakt,de taart bekleed en afgewerkt.
En dinsdagmorgen om 10 uur stond hij bij m'n tante en oom op de keukentafel. :D
Ze wist dat het geen super uitgebreide taart zou worden,omdat ik daar echt geen tijd meer voor had.
Maar ze vond hem zo gelukkig ook al superleuk uitzien.
Het 's avonds heb ik nog via fb berichtjes van mijn nicht en van Sam gekregen dat ze super blij waren met de taart en dat het zonde was geweest om hem op te eten. :lol:

Die kleine lettertjes ( en de grote trouwens ook ) zijn idd van die liniaaltjes.
Alleen mep ik er niet meer mee op de tafel,maar wip ik ze eruit met een soort van prikpen. :lol:

groetjes yvon

8

hahaha dat ga ik dan voortaan ook maar doen :lol:  :lol:

9

Baklataart schreef:

hahaha dat ga ik dan voortaan ook maar doen :lol:  :lol:

;)  =D

groetjes yvon