1

Onderwerp: Sweet lace.....troep! of doe ik iets verkeerd???.

Wie van jullie kent het probleem met sweet Lace dat er steeds open ruimtes, dus luchtbellen in de mould ontstaan, waardoor deze niet goed vult?
Ik heb het nu drie keer geprobeerd, maar word er gek van!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Sweet lace.....troep! of doe ik iets verkeerd???.

Uhm ja ik heb dat probleem ook. Heb het nu een paar keer geprobeerd en was er zo klaar mee dat het nu in de kast ligt te wachten tot ik genoeg geduld heb het nog een keer te proberen.

3

Re: Sweet lace.....troep! of doe ik iets verkeerd???.

Probeer eens na het drogen nog eens de gaatjes op te vullen.
Dit is zoals ik het doe:
De mould met de eerste laag vanaf zo'n 20 cm plat op de tafel laten vallen een paar x zodat de bubbeltjes eruit gaan, dan laten drogen ik doe dat in de oven, daarna nog een keer vullen,weer drogen en dan voorzichtig het beginnetje met een spelt eruit peuteren.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.

groetjes Hanneke

4

Re: Sweet lace.....troep! of doe ik iets verkeerd???.

ik heb iets meer water erbij gedaan omdat het te dik was. Eerst een keer vullen, laten drogen (op de verwarming) dan nog een keer vullen.
ik heb ook 3 pogingen gedaan voor het lukte....

5

Re: Sweet lace.....troep! of doe ik iets verkeerd???.

Bij mij lukt het ook beter als ik het eerst klaar maak, dan een nacht in de koelkast zet, en dan gebruiken. Waarom?? geen idee, heb ik hier een keer als tip gelezen.

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!