1

Onderwerp: terug van werkweken en boze vogels

Tsja, werkweek.... vroeger (ja, ik ben stok- en stokoud! ;-) ), vroeger in de 3e van de middelbare gingen we he-le-maal naar Limburg :y ... een dag of 4... met de bus :Y
Nu.... ach, ze gaan ietsie langer (2,5 week) en ietsie verder (met het vliegtuig).
Als ze terug komen, zijn de ouders zo blij dat ze taart bestellen  :y  :thumb: (dat deden ze vroeger niet hoor :nooo  ;-) ).
https://lh6.googleusercontent.com/-JBATpbNkSMU/UxbitVo2GAI/AAAAAAAAafE/YO8YJW_d2Ak/s800/140304%2520Lotte%2520%2528India%2529%2520%2528Kopie%2529.jpg
Gevuld met Bastogne-meringuecrème en aardbeiensaus, afgesmeerd met witte chocganache, ingepakt in marsepein ('stof' is van fondant).

Storm is errug fan van Angry birds, dus daar moest z'n taart over gaan :y  Ik heb het eerst maar eens gedownload om zelf te spelen, zodat ik enig idee had :) Ik moet zeggen, het is errrrg verslavend (en irritant ;-) ). Enig rondkijken op internet leerde me dat ik geen originele taart kon maken over dit onderwerp, alles was al erg vaak gemaakt :s
https://lh5.googleusercontent.com/-A-qE0JlMG-c/UxtnRwC6LJI/AAAAAAAAaf4/bHPzip_igSI/s800/140308%2520Storm%2520%2528Kopie%2529.jpg
Bovenste: pure chocolade-meringuecrème en dulce de leche.
Onderste: aardbeienmeringuecrème en rode vruchtensaus
Afgesmeerd met witte chocganache, ingepakt in marsepein.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: terug van werkweken en boze vogels

Haha, ja wij gingen ook slechts 4 dagen met de bus. En echt geen taart natuurlijk. :lol: Ach ja, wel leuk dat jij dan weer een taart kon maken! Erg leuk geworden. Evenals de Angry birds!  :thumb:

Wauw wat een ontzettende leuke taarten, prachtig!

4

Mooi! Je lap stof is echt net echt, prachtig  :Y

5

dankdank  :)

ze zijn naar India geweest, hebben er geholpen een school op te knappen in Calcutta.... echt een werkweek dus :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Leuk, mooi en netjes gemaakt. Vind je lap stof heel erg mooi!!

7

Wauw, super mooie en leuke taarten!!!

Echt geweldig die lap stof heel erg mooi gedaan :thumb:

En ja hier gingen  ze even naar Griekenland / Turkije voor werkweek zelf ging ik 1 dag naar slot Loevestein :lol:

8

prachtige taarten allebei en wat is die oranje stof geweldig mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

9

:thumb: Prachtige taarten! Gaaf gedaan. Wat is die 'stof' mooi!

Klinkt heerlijk en leest lekker! :)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Weer  prachtige taarten!!! En die lap stof.....ontzettend levensecht  :thumb:  :thumb: