Onderwerp: mini mouse boetseren
Ik wil voor mijn kleindochter een taart maken met minnie mouse. Ik wil minnie mouse boetseren moet ik haar eerst laten drogen voordat ik haar "aankleed" of wel meteen de jurk en schoenen op haar plakken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » mini mouse boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil voor mijn kleindochter een taart maken met minnie mouse. Ik wil minnie mouse boetseren moet ik haar eerst laten drogen voordat ik haar "aankleed" of wel meteen de jurk en schoenen op haar plakken?
Hoi Sylvia,
Je kunt gewoon voorzichtig doorgaan met het afmaken van je minnie mouse hoor!
Je hebt kans dat als je wacht en ze droogt hard op dat je dan de volgende laagjes er niet zo makkelijk meer om heen krijgt!
Marsepein blijft natuurlijk kneedbaar, maar fondant droogt heel snel, met tylose door de fondant word het wel een harde minnie die je kleindochter kan bewaren als een beeldje :-)
Succes en veel plezier groetjes Anja
Hoi Sylvia,
Je kunt gewoon voorzichtig doorgaan met het afmaken van je minnie mouse hoor!
Je hebt kans dat als je wacht en ze droogt hard op dat je dan de volgende laagjes er niet zo makkelijk meer om heen krijgt!
Marsepein blijft natuurlijk kneedbaar, maar fondant droogt heel snel, met tylose door de fondant word het wel een harde minnie die je kleindochter kan bewaren als een beeldje :-)
Succes en veel plezier groetjes Anja
Hallo Anja ik lees nu pas jouw berichtje. Dank je wel voor de tip ik ga woensdag fondant kopen en dan aan Minnie beginnen 24 Mei is mijn kleindochter jarig dus ik heb nog wel even
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » mini mouse boetseren