Onderwerp: Kort dag maar
het is ondanks alles en hard doorwerken toch gelukt. Bijbeltaart 3d die gisteren om 12.00 uur doorkwam. Moest 2 taarten bakken, vullingen maken etc. Behoorlijk klus. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Dank
Denise
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kort dag maar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het is ondanks alles en hard doorwerken toch gelukt. Bijbeltaart 3d die gisteren om 12.00 uur doorkwam. Moest 2 taarten bakken, vullingen maken etc. Behoorlijk klus. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Dank
Denise
Mooi! Ziet er echt goed uit, zeker voor een last minute. Er zitten alleen twee foutjes in de tekst... Het zou moeten zijn 'I will give you shepherds according to my heart, who shall feed you with knowledge and understanding'. Jij hebt van my 'mine' gemaakt en van who 'which'
Was een plaatje op internet heb de tekst niet zelf gemaakt. Klant kwam ook met dezelfde tekst. Het is voor een pastor. Kan de juiste tekst niet vinden in een plaatje met Pastor. Taart wordt met 15 min. opgehaald.
Alle officiële vertalingen staan op biblija.net, dan kan je het heel makkelijk controleren! Tip voor de volgende keer Ach, als ze zelf dat plaatje hebben aangeleverd, dan zal het wel meevallen
Zie hier de tekst staan die ik heb gebruikt http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=je … amp;set=10 Tekst is correct! Het is de King James Versie. Phew pak van mijn hart
Oh super Denise! Haha, wie had gedacht dat ze een tekst uit de vertaling van 1611 zouden kiezen. Sorry dat ik je heb laten stressen, nergens voor nodig geweest dus
Sowieso niet nodig trouwens, want nogmaals, ik vind het echt een mooie taart!
Oh super Denise! Haha, wie had gedacht dat ze een tekst uit de vertaling van 1611 zouden kiezen. Sorry dat ik je heb laten stressen, nergens voor nodig geweest dus
Sowieso niet nodig trouwens, want nogmaals, ik vind het echt een mooie taart!
Gelukkig maar iemand op facebook heeft mij geholpen want ik was echt aan het stressen hahaha geen probleem :-)))
Goed gelukt, zeker en vooral indrukwekkend als je dat even snel in 22 uur voor elkaar hebt gekregen
Heb je een printer met eetbare inkt/sheets?
Jazeker heb eetbare printer met alle sheets die je kunt gebruiken. Geweldig apparaat zou niet meer zonder kunnen. Op deze taart zitten icing sheets.
Heel erg bijzonder en mooi gemaakt
Heel erg bijzonder en mooi gemaakt
Vond het ook een hele bijzondere opdracht hoor! Zeker dankbaar dat ik deze mocht maken :-)))
Heel mooi! Gelukkig is de tekst toch nog goed! Vind het een bijzondere taart eentje waar je er niet veel van maakt denk ik. Heel mooi nogmaals !
Erg mooi gemaakt! Ook dat boekrandje en kwastje! Gelukkig was de tekst toch goed.
Toevallig vraag ik de laatste tijd veel hulp aan onze lieve heer. Zo zie je maar komt hij ineens terug topopdracht :-))) En bedankt voor de leuke reacties.
FlappergastedCakes schreef:Goed gelukt, zeker en vooral indrukwekkend als je dat even snel in 22 uur voor elkaar hebt gekregen
Heb je een printer met eetbare inkt/sheets?
Jazeker heb eetbare printer met alle sheets die je kunt gebruiken. Geweldig apparaat zou niet meer zonder kunnen. Op deze taart zitten icing sheets.
Nou dat kan ik me voorstellen!
ik vind hem super mooi
Taart ingezonden bij taart decoreren. Denk probeer het nog een keer. Jullie mogen stemmen https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076 Ben die handmixer wel beu hahaha
Taart ingezonden bij taart decoreren. Denk probeer het nog een keer. Jullie mogen stemmen https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076 Ben die handmixer wel beu hahaha
*reactie verwijderd, sorry, bedoelde het echt niet verkeerd*
denise1968 schreef:Taart ingezonden bij taart decoreren. Denk probeer het nog een keer. Jullie mogen stemmen https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076 Ben die handmixer wel beu hahaha
Als ik nou op jou stem, stem jij dan op mij? Ik sta op de laatste pagina, dat ledikant schiet volgens mij niet op als we op elkaar stemmen
Nou heb ondertussen 1 stem, daarbij is het wedstrijd dus iedereen brengt zijn stem uit op de taart die hij of zij mooi vindt. Je gaat in een wedstrijd niet op elkaar stemmen. Vind het ook erg flauw dat je jouw url in mijn bericht zet erg onsportief.
Sorry had een vreselijke rotdag gisteren. Weer afgewezen voor baan pffff Sorry dat ik mij zo heb laten gaan Succes
Sorry had een vreselijke rotdag gisteren. Weer afgewezen voor baan pffff Sorry dat ik mij zo heb laten gaan Succes
Och meid dat klinkt zo herkenbaar, banenmarkt is vreselijk nu!! Weet er helaas alles van
Geeft niets joh, we hebben allemaal wel eens een rotdag! Jij ook heel veel succes!
denise1968 schreef:Sorry had een vreselijke rotdag gisteren. Weer afgewezen voor baan pffff Sorry dat ik mij zo heb laten gaan Succes
Och meid dat klinkt zo herkenbaar, banenmarkt is vreselijk nu!! Weet er helaas alles van
Geeft niets joh, we hebben allemaal wel eens een rotdag! Jij ook heel veel succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kort dag maar