1 Laatst bewerkt door Riany (16-07-2015 16:11)

Onderwerp: Fris lente bruidstaart

Goud en fris groen lente bruidstaart met ouwel bloemen die ik vorige week gemaakt heb. De patronen heb ik ook gemaakt van ouwel. Met dank aan mijn vriendinnetje Tamataartje voor het gebruiken van de ponsen. Ik vind de kleur combinatie ook heel mooi geworden.

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1010581_800975979930016_612325625_n.jpg?oh=a2b93880ee1ae8daed18be5244f94b25&oe=561D3446

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1780634_800975983263349_1198729141_n.jpg?oh=fc1b1f55adc253529b682e388f7d7278&oe=5652FC95

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1150999_800975999930014_1148871722_n.jpg?oh=c506bcce7c158827a6360f008195ab7a&oe=561ABA81

gr,

Riany

2

Re: Fris lente bruidstaart

Wauw!!! Prachtig!

Groetjes, Anouk

3

mooi zoals je die broches als bloemhartjes hebt gebruikt :Y
de hele taart is weer helemaal af en een echte Bellaria  :thumb:

Wat ik me bij zulke taarten afvraag: hoe maak je die patronen in de ouwel? :think: Ik lees over punch, maar wat is dat dan voor apparaat? Iets groots, of maak je dat patroon centimeter voor centimeter?? (zal toch niet  :S )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Wat een werk!!!
Het resultaat mag er zijn; geweldige taart!

5

Wauw geweldige taart!

durf het haast niet te vragen, maar...
heb je bij de bovenste taart het patroon onderaan bewust laten verspringen?
(het onderste stukje sluit niet aan.)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6

Carien schreef:

Wat ik me bij zulke taarten afvraag: hoe maak je die patronen in de ouwel? :think: Ik lees over punch, maar wat is dat dan voor apparaat? Iets groots, of maak je dat patroon centimeter voor centimeter?? (zal toch niet  :S )

Deze punch is van de Martha Stewart. Ik heb ze mogen lenen van mijn vriendinneje Tamataartje  :Y . Dank je wel Tamara. Als je googled op Martha Stewart ponsen dan zie je hoe groot het is. En ja... je maakt de afdruk per 5-6 cm.

7

:thumb: dank =)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8 Laatst bewerkt door Riany (09-03-2014 22:27)

Siena schreef:

Wauw geweldige taart!

durf het haast niet te vragen, maar...
heb je bij de bovenste taart het patroon onderaan bewust laten verspringen?
(het onderste stukje sluit niet aan.)

Nee hoor dat is niet opzet gedaan. Ouwel is heel breekbaar en slap als je nat maakt. Tijdens het plakken scheurt het een beetje. Je kunt 2 dingen doen of de rest van de ouwel eraf halen, maar dan beschadig je de hele taart of je gaat verder met plakken. De keuze is aan jou en ik heb voor de eerste keus gekozen.

9

Heel mooi, frisse kleurtjes en strakke taart. Complimenten!

10

Wat een waanzinnig mooie creatie weer!  :y

11

Dank jullie wel.

12

Dat zijn nu de taarten waar ik 's nachts van droom en jammer genoeg nooit de moed zal voor vinden om ze te maken..
Echt super prachtig werk geleverd! Je mag terecht trots op jezelf zijn!

:thumb:

13

Ik vind het werkelijk prachtig! Wat een mooi strak, lief, vrolijke taart. Had em zo willen willen met die van ons destijds :Y

Groetjes van Marjon

14

Wat een plaatje!

15

GEWELDIG :thumb:

Wat een mooie en stijlvolle taart echt bewonderenswaardig =D

Zo knap hoe je dat hebt gedaan en zo strak :)

16

prachtig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

17

Strak taartje! Heerlijk lente inderdaad!! Ik vind het erg knap ouwel bloemen, zit hard te oefenen met fondant...

18

Wat een prachttaart! Heel creatief gedaan. :thumb:  :y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Wow echt heel erg mooi!

20

Ohhh wat prachtig!!! En wat een mooie kleuren! Ik ben vooral gek op die blauw/groene kleur. Ik wou die kleur eigenlijk in de huiskamer, maar dat vond manlief (uiteraard hihi) niks. Dus nu heeft onze kledingkamer die kleur! Maar ik wijk nu af haha; je taart is geweldig!

21

Riany schreef:
Carien schreef:

Deze punch is van de Martha Stewart. Ik heb ze mogen lenen van mijn vriendinneje Tamataartje  :Y . Dank je wel Tamara. Als je googled op Martha Stewart ponsen dan zie je hoe groot het is. En ja... je maakt de afdruk per 5-6 cm.

:thumb:
Graag gedaan hoor, nogmaals je hebt er op een geweldige manier gebruik van gemaakt!

22

Prachtig!! mooie kleuren ook

23

Prachtige taart met mooie voorjaarskleuren.!!!

24

Waw! Ik wil nog eens trouwen als ik die taarten van jou en tamara zie (wel met dezelfde man!)  :O  :S  Oh jee, en ben nog geen 2 jaar getrouwd... Ik zie jullie beide trouwens op 4 mei  ;)