1 Laatst bewerkt door LaLuub (05-03-2014 14:46)

Onderwerp: Mijn eerste poppetje (semi kruimeldiefje): een visser

Vind die poppetjes (o.a. de Kruimeldiefjes) zo geweldig leuk altijd, en nu dus voor de 1e keer een 'semi kruimeldiefje' uitgeprobeerd. 't Hoofdje viel me mee, maar het lijfje vond ik een drama (hoort volgens mij net andersom te zijn)  :s
Heb inmiddels weer heel wat bijgeleerd over hoe een poppetje te maken (en vooral hoe NIET). :grr: :D

Hij is best aardig geworden denk ik, maar verre van perfect. En natuurlijk was ik weer te laat klaar om de taart aan de onderkant nog netjes af te werken...zucht... :O.  Het scheelt: 't was voor eigen gebruik. Volgende keer beter  :p

https://lh4.googleusercontent.com/-UQHKyZRZGBA/UxTMwrWdPyI/AAAAAAAAP6A/eAZVuCioEoM/s400/IMG_0435.JPG

2

Re: Mijn eerste poppetje (semi kruimeldiefje): een visser

Wat leuk, ziet er echt goed uit. Merk niets van moeilijkheden. Lijfje, hoofdje, lijkt me allemaal heel OK.

3

Schattig hoor! Lief taartje.  :thumb:  Wat is er mis met de onderkant?

Hij is leuk! Zie niks van drama's oid ;)

5

Hij is hartstikke leuk! Wij taartenbakkers zijn veel te streng voor onszelf.. ik zie ook geen rare onderkant! :)

6

heel mooi gemaakt dat kruimeldiefje, touché! en het taartje is ook harstikke leuk. less is more!

7

Je hebt wrsl gelijk Vera, we zijn ook wel kritisch op ons eigen werk (en terecht denk ik  :y ). Maar ik vind de onderkant zo dus echt te kaal (en je kijkt nog tegen het board aan). Niet netjes afgewerkt. En het poppetje is ook niet helemaal goed geworden.

En Chocomonster: v.w.b. drama's => je wilt niet weten hoe vaak het lijfje weer scheef in elkaar zakte. Uiteindelijk heeft hij nog wel een 'te dikke buik' er aan over gehouden. Maar ik moet maar zo denken: de visser voor wie de taart was heeft zijn "6-pack jaren" ook al lang achter de rug :+

8

Ik vind hem helemaal geweldig :thumb:  :thumb:

En je taartje ook zo lief!!

Zelf zien we alles wat niet goed is van ons zelf en letten alleen daar nog maar op, gelukkig zien anderen alleen alle leuke dingen :lol:

9

Ik vind hem goed gelukt hoor :thumb: . Hartstikke leuk!

10

jaa die is echt leuk . zet je die ook in het kruimeldiefjes show topic?

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

11

pleun79 schreef:

jaa die is echt leuk . zet je die ook in het kruimeldiefjes show topic?

Kruimeldiefjes show topic?? Waar kan ik dat vinden?

12

Hij is leuk!! Niet zo streng zijn voor jezelf hoor ;) Ik heb er goed naar moeten kijken om te bedenken wat jij er nou zo 'niet perfect' aan vindt. De onderkant vind ik ook niet storend, sterker nog; vind het juist heel mooi zo. Nu gaat de aandacht naar het poppetje :)

13

hij is echt heel leuk

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

14

ik vind hem hartstikke leuk!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

15

Maaike_87 schreef:

Hij is leuk!! Niet zo streng zijn voor jezelf hoor ;) Ik heb er goed naar moeten kijken om te bedenken wat jij er nou zo 'niet perfect' aan vindt. De onderkant vind ik ook niet storend, sterker nog; vind het juist heel mooi zo. Nu gaat de aandacht naar het poppetje :)

Volgende keer zal ik smokkelen door een kleinere foto te plaatsen, dat camoufleert lekker en lijkt het tenminste best wel gelukt (van een afstandje dan :shh:). Maar ik kan wel een opsomminkje geven van alles wat ik de volgende keer toch echt anders ga doen. Daarvoor hoef ik zelf niet zo lang te kijken  :p  :O

En bedankt voor al jullie leuke reacties!

16

Hij is hartstikke leuk geworden!! Je hebt ook een mooi tafereeltje gemaakt met de bekleding van de taart! :thumb:

17

Ik vind er ook niets mis mee! Hijs echt leuk geworden!! Toch wat anders dan mijn laatste creatie, met dikke benen etc... :o

18

kweenie schreef:

Hij is hartstikke leuk geworden!! Je hebt ook een mooi tafereeltje gemaakt met de bekleding van de taart! :thumb:

Dank je wel! Vond het zelf een beetje erg kaal aan de onderkant (niet rondom afgewerkt), hoewel ik wel van rustige taarten hou. Maar ik ben duidelijk geen visser: ik was de dobber vergeten :grr:   :lol:

19

sportykj schreef:

Ik vind er ook niets mis mee! Hijs echt leuk geworden!! Toch wat anders dan mijn laatste creatie, met dikke benen etc... :o

Nou, deze visser heeft anders ook een 'stevig onderstel' gekregen  =D