1 Laatst bewerkt door kokkie20 (09-03-2014 15:29)

Onderwerp: Cupcake Bak Papiertjes Waar Kopen?

Hallo,
Ik heb een vraag en hopelijk heb ik hem in de juiste gedeelte van het forum gezet.
Weet niet waar ik hem anders moet plaatsen.
Dan de vraag;
Waar halen jullie meestal de cupcake bak papiertjes?
Overal waar ik kijk vind ik ze persoonlijk behoorlijk prijzig (per 50 gemiddeld 2,50 - 3,00 euro)
Heeft iemand eventueel nog een ander idee waar je ze kunt kopen?
Zoek ze met de bodem van 4cm, maar kan ze bijna nergens vinden.
Wij hebben geen groothandel pas of iets dergelijks dus we zoeken echt via een winkel/webwinkel.

Alvast bedankt

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

2

Re: Cupcake Bak Papiertjes Waar Kopen?

haal ze meestal in de taartenwinkel zelf, omdat ik ze graag in een leuk kleurtje wil. Maar Action of Xenos hebben ze vast ook wel?

3

Had daar gekeken, kwam alleen uit op 5cm op de bodem.
Heb ze toevallig op ebay gevonden, maar die zijn alleen maar in bulk te koop (Per 3000)

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

4

Ik koop ze ook in de taartenwinkel en betaal inderdaad ook wat jij zegt. Die van Xenos ook geprobeerd (weet niet de maten) maar die werken ook goed.. maar de kwaliteit is echt veel minder als de duurdere. Die van de action vind ik persoonlijk echt vreselijk maar misschien heeft iemand anders betere ervaringen?

5

Ik heb ze weleens van Hema gehad, en van Xenos. Deze zijn alletwee wel goed.Die van Xenos zijn iets dieper dan die van de Hema. Heb laatst van Aldi meegenomen. Zijn ook erg fijn. Het is alleen een artikel dat ze niet altijd hebben, dus folder in de gaten houden.

6 Laatst bewerkt door Esther68 (10-03-2014 20:01)

House of Marie heeft papiertjes van 4 cm doorsnee (de small). Deze zijn inderdaad prijzig maar mijn ervaring met goedkope, ook de duurdere van Patisse trouwens, is dat ze bij mij 9 vd 10 x loslaten of vettig worden. Bij de HoM baking cups heb ik dit nooit. Goedkoop is dus duurkoop  ;)

Oh wacht eens.... ik heb bij Blokker een paar weken geleden ook 3 maten papiertjes meegenomen.
De normale, de mini en ertussenin........*even opmeten.....* deze zijn bijna 4 cm  :) . Heb ze nog niet geprobeerd, dus weet ook nog niet of deze goed zijn.

Blokker verkoopt ze ook en die heeft 3 maten.