Re: Te lang niks gepost dus bij deze.....XXL update
super gave taarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te lang niks gepost dus bij deze.....XXL update
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super gave taarten
Wat een prachtige taarten maak je! Fantastisch boetseerwerk. Super!
Wat een prachtige taarten maak je! Fantastisch boetseerwerk. Super!
Bedankt voor al jullie leuke reactie
dat doet me goed!
"yvonne 72" schreef:Wat maak jij een mega gave taarten zeg!!
Echt super!![]()
![]()
![]()
![]()
En die boetseersels....ben er echt helemaal stil van.![]()
Denk dat ik eens een workshopje bij je kom volgen.Om eerlijk te zijn is boetseren echt niet mijn sterkste punt! Vaak zie ik er al tegenop voor ik ermee begin maar achteraf ben ik dan toch wel blij als ik het resultaat zie hahah.
Voor komend weekend staat skylander spyro in mnn agenda.
Boetseren NIET je sterkste kant????? Echt wel! Supermooi!!! Ik duik bij alle foto's bijna ín de computer, om een close up te zien. Dit vraagt om detailfoto's, van alles, maar zeker van de prinsessen! Prachtig!!!!
nicky-soero schreef:Bedankt voor al jullie leuke reactie
dat doet me goed!
"yvonne 72" schreef:Wat maak jij een mega gave taarten zeg!!
Echt super!![]()
![]()
![]()
![]()
En die boetseersels....ben er echt helemaal stil van.![]()
Denk dat ik eens een workshopje bij je kom volgen.Om eerlijk te zijn is boetseren echt niet mijn sterkste punt! Vaak zie ik er al tegenop voor ik ermee begin maar achteraf ben ik dan toch wel blij als ik het resultaat zie hahah.
Voor komend weekend staat skylander spyro in mnn agenda.Boetseren NIET je sterkste kant????? Echt wel! Supermooi!!! Ik duik bij alle foto's bijna ín de computer, om een close up te zien. Dit vraagt om detailfoto's, van alles, maar zeker van de prinsessen! Prachtig!!!!
![]()
![]()
Hahaha thanks!!
Dat vergeet ik nou iedere keer he! Close-up foto's....stom stom stom!
LaLuub schreef:nicky-soero schreef:Bedankt voor al jullie leuke reactie
dat doet me goed!
Om eerlijk te zijn is boetseren echt niet mijn sterkste punt! Vaak zie ik er al tegenop voor ik ermee begin maar achteraf ben ik dan toch wel blij als ik het resultaat zie hahah.
Voor komend weekend staat skylander spyro in mnn agenda.Boetseren NIET je sterkste kant????? Echt wel! Supermooi!!! Ik duik bij alle foto's bijna ín de computer, om een close up te zien. Dit vraagt om detailfoto's, van alles, maar zeker van de prinsessen! Prachtig!!!!
![]()
![]()
Hahaha thanks!!
Dat vergeet ik nou iedere keer he! Close-up foto's....stom stom stom!
We helpen je wel eraan herinneren hoor,hihihi.
Wat een gave taarten maak je.
Hoi,
Wat een geweldige taarten allemaal zeg, hoe meer je naar beneden scrolt, hoe mooier ze worden. Wat een werk zeg.
Wat een prachtige taarten!!
Ik hoop dat ik ook ooit zulke prachtige creaties kan maken, echt geweldig!!
Wat een mooie taarten... Petje af
Alles is al gezegd, maar nogmaals alle taarten zijn helemaal te gek
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te lang niks gepost dus bij deze.....XXL update