1

Onderwerp: een feestelijke Mindcraft en een Pippige

Het begon met: "doe maar een leuke, feestelijke taart, zie maar."
Leuk!
Volgende mail: "Hij vind knalblauw, geel en knal-limegroen erg leuk."
Prima :-)
Volgende mail: "Mindcraft vind hij ook wel erg leuk."
Ohw....
"Maar ga je gang, het wordt vast weer prachtig!"
... Fijn...

Je kunt zeggen wat je wilt van Mindcraft, maar feestelijke, vrolijke kleuren.... :nooo

Maar toch, best nog goed gelukt (vinnik zelluf dan O-)  ;-) ; gelukkig vonden zij het ook :y ).
https://lh4.googleusercontent.com/-TvgNTOUrxZE/UxhJX9P8EaI/AAAAAAAAafY/66sVRvd4CRY/s800/140306%2520Amon%2520%2528Kopie%2529.jpg
De binnenkant had dus wél de juiste Minecraft-kleuren *D

Gevuld met melkchocolade-meringuecrème en dulce de leche; ingepakt in fondant.

Van deze jarige jongedame mocht ik zelf kiezen uit Blond of Pip. Omdat ik al aardig wat Blondjes gemaakt heb en nog geen Pip, was de keuze niet zo moeilijk ;-)  Kleuren maakten niet echt uit, roze of blauw ofzo, witte stipjes zijn leuk, vogeltje is zooo schattig....  ;-)
https://lh6.googleusercontent.com/-vpXMHRacdAM/UxtnSFbqyvI/AAAAAAAAaf0/9iv1HkVxhDQ/s800/140308%2520Soleil%2520%2528Kopie%2529.jpg
Gevuld met bokkenpootjes-meringuecrème en rode vruchtensaus; ingepakt in fondant.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: een feestelijke Mindcraft en een Pippige

Ik ben verliefd op je pip taartje! Hoe kom je aan die sorrt goudkleur? Mag ik m opslaan?

3

Mooie taarten, maar vooral je PIP taart is echt prachtig en zo vrolijk! Wat voor een mold gebruik je voor dat leuke randje als ik vragen mag?

4

Mooie taarten! Pip is erg mooi gelukt!  :thumb:

5

dankdank :)

Taartensprookje: tuurlijk mag je 'm opslaan, leuk :y Dat goud heb ik gedust over lichtgele fondant :)

Leidsetaart: euhm.... vragen staat vrij natuurlijk, maar welk leuke randje bedoel je? :think: die gouden bovenop? Dat is met een kantuitsteker en dan met een spuitmondje de rondjes er uitsteken :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Superleuke piptaart!! :) (Die minecraft is ook prima gelukt heb alleen iets minder met dat thema.) :O

7

Wat een leuke taarten!! Goed opgelost met je mine craft taart!!

8

Dat randje bedoelde ik inderdaad! Dank voor je uitleg!

Mooie taarten