1

Onderwerp: Beretrots........!

Forever friends beertje gemaakt voor ons familieweekendje... Ben benieuwd wat m'n neefjes en nichtjes ervan vinden....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X6JDIAH3

Die oortjes waren een ellende zeg......! Ik heb anderhalve cupcake gestapeld en besmeerd met botercreme... dat was al een smeerboel... het bekleden was echt een drama.....! Hier op de site zie ik allerlei beklede vormen.... Iemand tips hoe ik andere vormen dan m'n vertrouwde taartvormen 't beste kan bekleden......? Zeker welkom.....!

2

Re: Beretrots........!

Wat een leukerd!
Wat betreft het bekleden is het het makkelijk om met de moeilijkste stukken te beginnen ;) Dus de hoeken etc als eerst en dan kan je vrij simpel de rondingen er omheen vouwen. (lastig om zo uit te leggen haha, ik hoop dat je me begrijpt)

3

Super lief!

4

Ik vind hem heel leuk geworden. Tja, heb nog geen ervaring met cupcakes bekleden, sorry!

5

Wat een schatje, ik vind hem echt heel erg mooi :)

Heb geen tips voor je vind het erg lastig om  kleine dingen te bekleden :grr:

6

Vind hem heel erg mooi geworden hoor

7

liefff!!!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

Ik vind 'm hartstikke leuk!!

9

Wat een schatje!
Misschien was het makkelijker geweest om hem in z'n geheel te bekleden.

10

Ik las 'berenkots" maar dit is iets heel anders hahaha...leuk hoor!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

11

Nou, hij is opgesmuld.......! Niemand die moeite had met de 'slechte' oortjes...... die smaakte net zo lekker ;)

thanks voor de leuke reacties..... en ik blijf maar best oefenen met kleine voorwerpen... om 't te verbeteren....... :thumb:

Ik vind m Schattig hoor!, denk dat het voor jou meer opvalt dan voor je neefjes en nichtjes