26

Re: Uil taartje airbrush

Wow, supercool!!

27

Aha duidelijk, dank je. Leuk ook je filmpje.  :)

Maria1000 schreef:

Aha duidelijk, dank je. Leuk ook je filmpje.  :)

Fijn dat het duidelijk was :) Als je nog meer wilt weten roep je maar hoor!

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

29

Wauw prachtig uiltje hoor! :thumb: :thumb:

Sta zelf ook steeds in de verleiding om zo'n airbrush aan te schaffen. Maar ik heb niet de illusie dat het zo simpel is als jij zegt (en laat zien). En geloof me, dit kan echt niet iedereen; niet met een kwast, maar ook niet met een airbrush. Ja, net als tekenen zeker: iedereen kan het, maar sommigen moeten erbij zetten wat het voorstelt  :lol:

Haha die laatste zin  :lol:
Maar dank je wel :) Misschien kun je eerst een workshopje ergens volgen, airbrush uittesten, voelen hoe dat voelt. Ik heb ook eerst moeten oefenen hoor, had nog nooit een airbrush gebruikt en mijn schilderkunsten zijn ook niet denderend! De eerste paar spuitjes zagen er niet uit, dikke klodder verf met overal uitlopers. En dan ga je heel veel airbrush tutorials kijken (YouTube; Airbrush Tutor), proberen om er zo min mogelijk verf uit te laten komen, en oefenen met stippen en strepen en bepaalde effecten.. Laat zo zeggen, ik kan alleen nog maar stippen en strepen, en wat wiebel lijntjes enzo ;) Ohja, en gebruik van sjablonen wordt echt heel erg makkelijk! panterprint, tijgerprint, hele bloemen ontwerpen enzo, beetje spuiten en hoppa, staat op de taart! Dat is schilderen voor luiwammissen hahaha..  :x ik ben best lui hihi

Oma vond het taartje prachtig trouwens!! Ze was er helemaal ondersteboven van en we hebben hem niet aangesneden. Ik wilde het wel doen, maar oma niet, ze wil hem bewaren tot zaterdag, want dan viert ze haar verjaardag pas (zoals zij zegt: want iedereen moet hem zien)  :O Leuk, zo'n trotse oma, maar nou heb ik geen cake gehad  :+

Is vast wel houdbaar tot zaterdag, heb valsgespeeld met de cake (kant en klaar uit de supermarkt - foei, maar het was een opwelling, geen tijd voor bakken, zitten zoveel conserveermiddelen in dat hij nog een maand houdbaar is haha) en de ganache (met gekookte slagroom) en fondant is ook vrij lang houdbaar. verder geen vulling erin gedaan, en dat is dus maar goed ook, had het met jam ofzo niet aangedurfd. Staat nu bij haar ingepakt in vershoudfolie in een zak in de koelkast :)

31

wauuuuuuwww

32

Wordt de taart/fondant niet heel plakkerig in folie in een plasticzak?

33 Laatst bewerkt door FlappergastedCakes (05-03-2014 23:05)

Nee dat zal wel meevallen, is juist om het te beschermen voor het vocht in de koelkast. Gewoon op tijd eruit halen, rustig op kamertemperatuur laten komen. Hij heeft hier ook de hele nacht in de koelkast gestaan en er is niets mee gebeurt.

Edit: Ik zou hem ook zeker niet oningepakt in de koelkast willen zetten, ivm geurtjes enzo die dan in de taart kunnen trekken, laatste wat je wilt is een taart die naar ui smaakt haha

34

wauw dat is echt super mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Jeetje mijn mond valt open echt prachtig

Dank jullie wel ♥

37

Nou, ik vind het echt erg knap en als beginner al zoiets moois maken!! Lekker veel oefenen, dan kan ik ook op de workshop komen ;)

Echt waar, dank jullie wel voor de reacties, doet me goed :)
Misschien dat ik dan toch een klein beetje talent heb  :O  Al denk ik nog steeds dat jullie het ook allemaal wel kunnen leren hoor! De aanhouder wint immers altijd, en soms kost het wat moeite, maar dan heb je wel wat  :thumb: En kijk wat jullie allemaal voor moois neerzetten!! Ik ben al door het dolle heen als ik een stukje fondant recht heb afgesneden in plaats van al die golven die geen golven horen te zijn haha

Ohhhh!! ... prachtig zeg. Heb hem/haar uitgebreid bewonderd!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Denesjuh'sDecoraties schreef:

Ohhhh!! ... prachtig zeg. Heb hem/haar uitgebreid bewonderd!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Haha dank je wel  =D

41

Hartstikke mooi geworden!  :)

42

Wauw.. Ik ben helemaal gek op uilen en deze is net echt! Heel mooi gedaan.. Mag je trots op zijn.

43

Een prachtig uiltje, gaaf gedaan! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Dank jullie wel  :thumb:

Heel gaaf gemaakt!