Dank jullie wel ♥
@Maria, ja ik heb wel eerst diepere groeven in de cake gesneden, fondant zelf is ongeveer 3mm dik, vrij dik vind ik zelf, maar dan was er minder risico dat ik later met de veiningtool door de fondant heen zou drukken. Heb funcakes fondant (die met cacao erin) gebruikt, maar die is zo flexibel dat alle gemaakte krassen enzo weer strak werden haha.. Normaal heel fijn als je een strakke taart wilt, maar met houtnerf best vervelend
Ik heb het uiteindelijk bewerkt met aluminium folie, om er toch een wat grovere structuur in te krijgen, dat bleef wel redelijk zitten.
@SweetTooth, dank je Workshop? Uhm.. als iedereen zijn eigen airbrush meeneemt (en een beetje weet hoe je ermee om moet gaan), wil ik best nadenken over een workshop, maar denk dat het er voorlopig nog niet in zit, misschien iets voor over een paar maanden, als ik zelf niet meer als een beginner 'gewoon iets doe in de hoop dat het wat wordt'
Heb wel een klein filmpje op facebook, stelt niet veel voor, maar omdat ik zoveel vragen kreeg over wat een airbrush nou is en wat je ermee kunt, heb ik een fimpje gemaakt terwijl ik het uiltje aan het airbrushen was en openbaar gemaakt, hierbij de link
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 … mp;theater
Nathasja Flapper - FlappergastedCakes
Facebook website